Jeg gør det i nogen grad. Jeg går op i at jeg klæder mig og ser ud som det passer til min personlighed, det samme med min dreng. Fx så tænker jeg over hvilken frisure jeg har. Selvom jeg synes at undercut og feminin hanekam ser fedt ud og det sikkert ville klæde mig, jamen så passer det bare ikke til min personlighed. Det samme med min søn han er lidt langhåret, hans far så helst vi maskinklippede det helt kort, mens jeg holder på en god længde i det. Og det handler om personligheden og det indtryk det giver. Min dreng er ikke en hård lille gut så det dur ikke med maskinklip og hanekam. Han er sådan en blød kærlig naturdreng
Giver det mening?
Desuden tænker jeg over at jeg fremstår nydelig og pæn og i mit job møder jeg mange mennesker og repræsenterer min arbejdsplads så går op i at jeg har pænt tøj på osv - min stil spænder fra badehotellet - 1950'erne siger min svigerinde 
Jeg er nok rimelig bevidst om hvilke signaler jeg sender - jeg kunne fx ikke finde på at ryge en smøg på parkeringspladsen foran min søns børnehave.
Det samme med mit hjem - det er på ingen måde design - de få ting vi har er fx Kay Bojesen og dem har vi kun fordi de har en personlig betydning for os. Vores hjem vil jeg betegne som meget varmt, musisk, personligt og kunstnerisk (ikke på den elitære måde) 
Men jeg er egentlig temmelig bevidst om at hvordan jeg klæder mig, min søn osv, sender signaler til andre.
Anmeld
Citér