Spørgsmål/debat - boligindretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor i Aarhus skriver:

Det er jeg med på  Mor-bloggernes billeder er stadig et øjebliks billede af virkeligheden, som er arrangeret til lige netop det billede. 

Og hvad skal de mennesker, som fx min veninde, ellers gøre, når de gerne vil bo på den måde, men ikke har evnerne til at indrette originalt og innovativt? Indrette sig på en måde, de ikke bryder sig om, fordi ellers er det upersonligt? 

Nej, for som jeg også skriver er det jo smag og behag, og hvis din veninde er glad for hendes hjem er det jo helt og aldeles perfekt  

mit indlæg går såmænd bare på at det virker, for mig, meget klinisk og upersonligt og jeg undres over at SÅ MANGE ønsker at have identiske hjem med naboen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Krydserfingre

Jeg kan slet ikke klare rod. Så ja, jeg bor sådan der er dog ting jeg fravælger ved moden fx Royal Copenhagen og kay Bojesen.. Men jeg har et meget strømlinet hjem, og der er både hay puder, Georg Jensen og et sæt dyre design stole i hjørnet. Så helt ligesom naboen det er det ikke. Men steømlinet og "Instagram-agtigt" er det en smule men jeg elsker det  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Studerendemor

Mor11 skriver:

Nej, for som jeg også skriver er det jo smag og behag, og hvis din veninde er glad for hendes hjem er det jo helt og aldeles perfekt  

mit indlæg går såmænd bare på at det virker, for mig, meget klinisk og upersonligt og jeg undres over at SÅ MANGE ønsker at have identiske hjem med naboen  

Læser du mine argumenter for, hvorfor så mange indretter sig identisk med naboen?

Anmeld Citér

27. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vores hjem er i visse rum ny renoveret, men mangler at blive pyntet og gjort hyggeligt, er i SYV sind. For er faktisk svært at proppe ting ind når man har vendet sig til bare vægge. :-S 

Her RODER altid med legetøj. Og diversen køretøjer. Men det er i mine øjne sådan det er at have småbørn. 

Mener faktisk der findes grupper på Facebook hvor der ik bliver ryttet op inden billederne tages 

Anmeld Citér

27. juli 2015

EAF

Vi bor på Regnbuegården, enough said  Farver, farver, farver!

Design har ikke den fjerneste interesse og har vi tilfældigvis noget ville jeg ikke ane det. Så er det fået som gave eller gjort som loppefund fordi jeg syntes det har været fedt, farverigt, hyggeligt eller nostalgisk. Gider ikke de der kolde hjem, føler mig ikke tilpas i det hjemme eller hvis jeg er på besøg. Der er det personerne i det der er det afgørende. Jeg er et rodehovede og min mand er meget pertentlig, det giver grå hår for vores begges vedkommende, men vi finder vej  det er jo nødvendigt. Det er derfor jeg elsker når han er ude af huset, så roder her og inden han er hjemme er det ok ryddeligt  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor i Aarhus skriver:

Læser du mine argumenter for, hvorfor så mange indretter sig identisk med naboen?

Ja, og jeg anerkender at ikkr alle har flair for indretning naturligt, men jeg undres stadig over at så mange finder det helt skrabede look pænt/hyggeligt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.