God aften baby.dk
Jeg følger en 4-5 Instagrammere/bloggere fordi de tit har fede konkurrencer om børnetøj og ting, men udover at de poster konkurrencer bruger de deres profil til at snakke om bolig og indretning og lægger self div billeder op heraf.
Og jeg undres sgu lidt og kunne godt tænke mig at høre jeres mening? 
De har alle voldsomt mange følgere og der er altid tonsvis af positive kommentarer på indretningen.. Men.. Jeg fatter ingenting? De bor ALLE ENS! Hvidt hvidt hvidt, sort sort, hvidt hvidt, kaj boiesen, hay, Royal Copenhagen og magasinet BOLIG på sofabordet. Seriøst? Er det virkelig hvad SÅ mange synes er "the shit"? Er det hyggeligt? Hjemligt? Og ikke mindst, personligt? Jeg ser det også når tidligere klassekammerater ligger billeder på fb, det er det samme.
Bor i også sådan? Eller synes det er super fedt og hyggeligt?
Jeg synes personligt det er vildt sterilt og blottet for hjemlig hygge og personlighed
det er self smag og behag, men jeg undrer mig virkelig over den meget store "fanskare" til den type indretning
kunne bedre forstå det hvis man gik op i design for så at twiste det med noget varme og personlighed, men her ser det ikke ud til at der hænger så meget som en indkøbsseddel på køleren 
Anmeld
Citér