Jeg kan godt pludselig få et flip der hjemme og påstå at nu skal vi leve minimalistisk og sort/hvidt. Tænk så griner de alle sammen, bliver på ingen måde taget alvorligt 
Når jeg ser de afstemte (og ikke mindst opryddede hjem) så bliver jeg faktisk misundelig - synes ikke de er upersonlige men utroligt praktiske. Hvorimod vores maksimalisme, farvelade, stilforvirring og rød blå stue er dybt upraktiske når man skal holde orden.
Men kan nok heller ikke selv tage mig alvorligt i troen på jeg kunne leve sådan, for i det øjeblik noget bliver for strømlinjet så er der pludselig sneget sig en lilla Buddha, en orange bold, en legofigur eller hvad ved jeg ind midt i det strømlinjede og vupti så ligner det igen Lines barnlige hjem...
Udover det (og nu får jeg hug) så kan jeg simpelthen ikke se fidusen i de kahler vaser og slet ikke den med guldstriber. Har selv en kahler kop men synes ikke den er god at holde på, så det blev ved den ene. Derimod ville jeg helt vildt gerne have fuglene de er tilpas barnlige for mig...
men nej synes ikke det er upersonligt, og beundrer faktisk lidt evnen til at kunne organisere og holde sig fra den lilla Buddha. Men hjemme hos os ville det være kontra min personlighed og ville ikke kunne lade sig gøre. Og de fleste dage er jeg egentlig glad for vores hjem og dets indretning.
Anmeld
Citér