Vi bor bestemt ikke sort/hvidt/strømlinet. Det ville slet ikke passe i stilen til vores gamle hus (altså sådan et med fritlagte bjælker og bondegårdsvindue stilen). Og så er det der højglans/skarpe lige kanter, bare slet ikke mig.
Vi har store bløde sofaer, afsyret møbler/døre, gamle planke gulve. Det hele i afdæmpede lyse/varme farver. Og så gør det ikke noget at der flyder legetøj her og der, og at vores plaider aldrig bliver foldet og lagt pænt
. Dog er jeg en smule OCD omkring f.eks lysestager. Der skal være to af dem samlet. Og urtepotteskjulerne skal være ens i det pågældende rum.
Men ærligt, så er jeg nok gået hen og blevet sådan lidt anti-trendy. Jo mere noget er oppe i tiden, jo mindre får det lov at komme inden for mine døre
. Der kommer aldrig til at stå en Kahler vase i mit vindue, simpelthen fordi at jeg syntes at det er så uorginalt, fordi at der står en magen til i 4 millioner andre danske hjem. Det samme gælder Kaj Boysen abekatten. Ja, jeg bliver sgu sådan lidt trodsig overfor sådan nogle ting.
Anmeld
Citér