Boligkøb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Anonym trådstarter

JJP skriver:

Hvad bruger man den udregning til ?? :-) 

Det bankens regler om hvad du somregel Max kan låne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Må du gerne .

Jeg sender dig lige en pm med mailadresse så du kan få det sendt "rigtigt" .

Fantastisk tusinde tusinde tak !!

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

JJP skriver:

Hold da op . 3 mill. Hvilken bank har i?  Hvor i landet bor i og har i nogen specielt opsparing ? 

Vi har Nordea og har en pæn opsparing som vi har sparet op mens vi begge var på su. (så fået 200.000 kr. i arv, men også købt en bil i den prisklasse kontant) 

Vi bor i Rødovre, og husene her koster bare fra 3½ mio, så vi kan jo ikke en gang købe et hus hvor vi selv bor.  

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Fantastisk tusinde tusinde tak !!

hehe kan jo ikke sende pm Du er annonym hehe

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

hehe kan jo ikke sende pm Du er annonym hehe

Men jeg kan godt sende til dig ikke ?

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Men jeg kan godt sende til dig ikke ?

Jo sku du sagtens kunne  

Anmeld Citér

7. juli 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Hvordan er de service mæssigt ? Jeg har også en kollega som har dem nemlig, og han er tilfreds men det kun en person jo

Jeg kunne aldrig bede om en bedre bank rådgiver end hende jeg har i sparekassen Sjælland ! 

De har min aller varmeste anbefaling 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Jeg kunne aldrig bede om en bedre bank rådgiver end hende jeg har i sparekassen Sjælland ! 

De har min aller varmeste anbefaling 

De kunne da bestemt være forsøget værd . Vi så vant til at få nej, så vi forventer intet - så bliver man også positivt overrasket .

Tak

Anmeld Citér

7. juli 2015

1990h

Da vi købte hus i 2011 sku vi have 4000 pr voksen og 2500 pr barn. Vi havde ikke barn dengang. 

et hus til 1,8millioner er rimeligt dyrt i afdrag. 

Jeg tænker at noget af det de kigger på er at hvis en af jer bliver fyret eller i væreste fald begge så står i med to på dagpenge eller en på dagpenge og derfor får svært ved at betale de høje terminer der vil være. 

Vi købte personligt kun hus til en pris vi vidste vi vil kunne betale hvis en af os røg på dagpenge. Og det gjorde jeg.

Vi havde de første par år, også en økonomi forsikring på min kæreste som dækkede e n stor del af lønnen Hvis han sku blive fyret. Han var på daværende tidspunkt i arbejde som smed og nåede at blive fyret to gange.

Nu han i fast og meget sikkert arbejde og har højere løn så vi sparede den forsikring væk for et par år siden.

måske i kunne forslå sådan en forsikring ?

Anmeld Citér

7. juli 2015

1990h

Anonym skriver:

De kunne da bestemt være forsøget værd . Vi så vant til at få nej, så vi forventer intet - så bliver man også positivt overrasket .

Tak

Vi har Sparekassen Sjælland. 

Vi var i Nordea dengang vi undersøgte med hus. Og fik en ven af familien som er udlært bank halløj til at tjekke papirerne og med de lån osv de havde givet os tilbud på og de renter så var det fuldstændig hul i hovedet. noget som vi kunne ha endt meget galt med. Så vi sætter aldrig vores ben i Nordea (i vores by) igen. De kunne også låne os et meget større beløb end sparekassen Sjælland. Forskellen var bare at vi havde råd til lånet i sparekassen, men på længere sigt ikke råd til det Nordea havde lavet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.