Boligkøb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi har også prøvet danske bank - Sydbank også, Sydbank ringede til mig sagde vi skulle ikke møde til møde alligevel fordi de gad hverken spilde deres eller vores tid på at snakke med os 

Jeg kan ikke undgå at tænke, at der er noget, der ikke er fortalt, når så mange banker er enige?

Men hvis vi skal prøve at bruge en simpel bankformel, så hedder den:

(Årsindkomst brutto - samlet gæld) x 3 =

Prøv at bruge denne Formel, hvad bliver resultatet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

JJP

Anonym skriver:

Vi har også prøvet danske bank - Sydbank også, Sydbank ringede til mig sagde vi skulle ikke møde til møde alligevel fordi de gad hverken spilde deres eller vores tid på at snakke med os 

Hold da nu kæft for en service  hvor er det dog uforskammet.  Vi var også helt målløse over at vi ikke fik så meget som en 'beklager-vi-kan-ikke-hjælpe-jer  mail' men det blot ignorerede os. Virkelig dårlig service. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det koster 1.850.

men hvad er da mere normalt hvis 52000 om mdr ikke er meget 

Hmm,  jeg ved ikke hvad "normalen" er, men da vi købte hus i 2006, havde vi ca. 50.000 kr før skat, og det var kronede dage, for der kunne alle låne, og vores hus kostede 1.6 mio kr 

Så jeg tænker at idag, hvor bankerne er meget mere forsigtige, skal beløbet være en del større.

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

Hvis du er interesseret så prøv at sende dit budget privat til mig så skal jeg prøve at sammenholde det med vores og se hvilke udgifter som må mangle og hvad der er realistisk .

Jeg er stadig på Su, men vi har talt med banken og fået at vide at når jeg får arbejde (hvis lønnen bare er min. 25.000) så kan vi låne knap 3 mio, som 2 voksne og 1 barn. Så har været igennem præcis hvilke parametre som de kigger på, og synes det er så hyggeligt at lave budgetter .

Så har jeg også endnu en overspringshandling fra at skrive speciale 

Anmeld Citér

7. juli 2015

JJP

Tiggi skriver:

Hvis du er interesseret så prøv at sende dit budget privat til mig så skal jeg prøve at sammenholde det med vores og se hvilke udgifter som må mangle og hvad der er realistisk .

Jeg er stadig på Su, men vi har talt med banken og fået at vide at når jeg får arbejde (hvis lønnen bare er min. 25.000) så kan vi låne knap 3 mio, som 2 voksne og 1 barn. Så har været igennem præcis hvilke parametre som de kigger på, og synes det er så hyggeligt at lave budgetter .

Hold da op . 3 mill. Hvilken bank har i?  Hvor i landet bor i og har i nogen specielt opsparing ? 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke undgå at tænke, at der er noget, der ikke er fortalt, når så mange banker er enige?

Den siger 1.950 kroner hvis jeg gør sådan  

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Det ville da være super dejligt hvis du gad prøve at kigge på det - må jeg sende det i aften til dig ? Så kan jeg evt skrive en pb til dig senere ?

Anmeld Citér

7. juli 2015

JJP

Anonym skriver:

Hvad bruger man den udregning til ?? :-) 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Det ville da være super dejligt hvis du gad prøve at kigge på det - må jeg sende det i aften til dig ? Så kan jeg evt skrive en pb til dig senere ?

Må du gerne .

Jeg sender dig lige en pm med mailadresse så du kan få det sendt "rigtigt" .

Anmeld Citér

7. juli 2015

Tiggi

JJP skriver:

Hvad bruger man den udregning til ?? :-) 

Den formel er en gammeldags regel for hvad man bør/kan låne maksimalt

Men tager selvfølgelig langt fra forbehold for alt, men god tommelfingeregl .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.