MariaE skriver:
Hvis du nu kunne skrive lidt mere ville det hjælpe. F.eksempelvis samlet hus indkomst, antal børn eller planer om det, bil, lån, samlet opsparing til udbetaling på huset, husets pris og stand mm. Ellers er det virkelig svært
Ville bare ikke skrive for meget hvis nu ingen svarede
. Tak fordi du tager din tid.
Vil du have måned indkomst efter skat eller års ?
Vi har ingen børn på nuværende tidspunkt, men arbejder på det. Vi har en bil som koster 1200 om måneden i afdrag - og bruger ca 1500 på diesel.
Min mand har en gæld på ca 35.000.
Mens jeg har en opsparing på 120.000
vi forslog banken at vi ville lukke hans gæld med mine penge, hvis det gjorde det nemmere at regne på, men de har afslået dette og sagt det ikke hjælper os på nogen måde.
Vi har fundet et hus som koster 1.850 og udbetalingen er 105.000 - det eneste som ikke er sat i stand er badeværelset, huset har fået lagt nyt tag i 08 og er renoverer i stue m.m fra 2011 til 2014, det er et C hus med naturgas fyr.
Banken sagde sidste gang til møde at vi kunne Max låne 925.000 men ingen har forståer hvorfor det er så lavt, og den bankrådgiver vi talte med snakkede kun om rådighedsbeløb og hvad vi kunne poste i huset. Så der var for min side ikke den vilde rådgivning - vi fik af vide at skulle vi låne mere skulle vi bevise at vi kunne køre økonomien i 9 måneder uden problemer, men ingen af os har altid betalt regningerne til tiden
.
Anmeld
Citér