Hvad skal i have til aftens mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
modesty skriver:

Kammerjunkere er småkager, uanset om de er fuldkorn eller ej. 

Og en halv liter kærnemælk og ymer med en spiseske sukker på, er altså ikke sund aftensmad uanset hvordan man vender og drejer den.

Ikke at man ikke kan spise det engang imellem alligevel, men man skal ikke snyde sig selv for hvad det er man spiser.

Koldskål med kammerjunkere er dessert.

Er det reelt ikke lidt ligemeget om det er det ene eller det andet? Jeg mener der blev spurgt hvad folk skulle have til aftensmad, og hvis jeg fx havde svaret is og kakao med skumfiduser, så var der svaret på spørgsmålet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2015

Sprit25

Det får vi altså også ofte til aftensmad om sommeren - ligesom jeg fik det som barn. Jeg kan komme i tanker om en hel del, der er mindst lige så usundt - undrer mig over forbløffelsen. 

Jeg fik det også mega tit. Og grillede pølser med kold kartoffelsalat min far er ikke just en gourmet kok.  

Slap nu af altså. Nogen spiser koldskål, noget Mac d med og nogen vegetariske. Take a chill pill

Anmeld Citér

1. juli 2015

Kamilla-m

Love Angel skriver:

Koldskål til aftensmad?

Det får vi tit 

Idag har den stået på hj burger. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

modesty

Mom skriver:

Er det reelt ikke lidt ligemeget om det er det ene eller det andet? Jeg mener der blev spurgt hvad folk skulle have til aftensmad, og hvis jeg fx havde svaret is og kakao med skumfiduser, så var der svaret på spørgsmålet

Hahah, jojo. 

Det var mere i forhold til at tro at koldskål med kammerjunkere er decideret sundt/ikke usundt, for det er det altså ikke. Mere derfor jeg brugte betegnelsen dessert.

Anmeld Citér

2. juli 2015

bøllen

ErDetSnartNU skriver:

Nåeh ja - det er fordi jeg selv bager fuldkornskammerjunkerne, så (synes jeg i hvert fald) at de er ok. Det er i hvert fald noget vi spiser med god samvittighed indimellem når det er varmt. 

Her spiser vi sørme også koldskål til aftensmad - fy skamme  smager lækkert 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Carina:-)

Vi skal have hotwings med pasta og kartoffelsalat i aften . 

Dessert er kørom - i L trefarvet is,1 liter ymer og 1 L youhurt med banan og pære der lige hurtigt røres rundt med vaniliecrunch til 

Anmeld Citér

2. juli 2015

MMOGM

Kan Se det er et par dage siden, men tillader mig at svare alligvel

vi skal have hjemmelavet laksetærte. Vores søn er også ret kræsen, men denne her er altid en sikker vinder 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Anpau

Her har den stået på koldskål med jordbær, banan og kammerjunkere i aften

Anmeld Citér

2. juli 2015

Studerendemor

Laks, ærtemos og blomkål. Min datter og jeg smæskede os, min mand tog kun én gang... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.