Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Koldskål til aftensmad?
Koldskål til aftensmad?
Jep, det får vi af og til
ikke det sundeste, men alle her i huset bliver mætte og det er det vigtigste
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Take away fra Bones
Mimic skriver: Jep, det får vi af og til ikke det sundeste, men alle her i huset bliver mætte og det er det vigtigste
Haha ok viste ikk at nogle vil spise det til aftensmad jeg personeligt selv godt kan lide koldskål men har aldrig tænk over at erstatte det som aftensmad. Og ja det er ikk sundt men bliver man mæt af det så det er det man gør
Vi skal have flødekartofler og kylle ryller (det er inderfilet fra kylling vendt i majsmel og æg og stegt på panden) med en kæmpe salat til
helle85 skriver: Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.
Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.
Vi skal have mørbradgryde med kartoffelmos. Godt med cocktailpølser i - så kan (næsten) alle børn lide det og voksne
Krydserfingre skriver: Vi skal have flødekartofler og kylle ryller (det er inderfilet fra kylling vendt i majsmel og æg og stegt på panden) med en kæmpe salat til
Haha - det er IKKE menneskekød, vel? Du fik mig lige til at tænke på "De grønne slagtere"
Mom skriver: I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere
I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere
Det lyder godt nok lækkert, de burgere der. Hvad er det mon for noget?
Rugbrødsmadder med hhv danske kartofler, mormors hj. Lavet Mayo, danske tomater, rødløg og purløg og madder med mormors hjemmelavede frikadeller fra igår med hj. Lavet Mayo, rødbeder og rødløg.
Mums!
Vi bor pt hos svigerforældrene, så svigermor bestemmer menuen.
I dag står den så på, i følge hende, børn mad
Pasta med kødsauce
Pandekager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128