Hvad skal i have til aftens mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.613 visninger
48 svar
59 synes godt om
30. juni 2015

helle85

Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi skal have hjemmelavede burger på grill med cheddar, avocado mv. Dertil grillede majskolber 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Sprit25

Pitabrød. 

Vi får cirka 50 grader i aften omkring spisetid her i lejligheden. Så noget let

Anmeld Citér

30. juni 2015

FrkC

Vi får besøg af mine svigerforældre til aftensmad (vi er i sommerhus), vi skal have en entrecote på grillen med salat, en bagt kartoffel og favoritsauce til .. Til dessert har jeg købt de flotteste jordbær  Glæder mig allerede !! 

Anmeld Citér

30. juni 2015

helle85

SØS skriver:

Vi skal have hjemmelavede burger på grill med cheddar, avocado mv. Dertil grillede majskolber 

Tak for svar, men det bliver ikke noget på grill da manden er på arbejde og jeg ikke lide grill mad:-)

Anmeld Citér

30. juni 2015

helle85

Sprit25 skriver:

Pitabrød. 

Vi får cirka 50 grader i aften omkring spisetid her i lejligheden. Så noget let

Vi fik pitabrød I går vi var på lang tur og havde det med da det er dejligt nemt 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere

Anmeld Citér

30. juni 2015

helle85

FrkC skriver:

Vi får besøg af mine svigerforældre til aftensmad (vi er i sommerhus), vi skal have en entrecote på grillen med salat, en bagt kartoffel og favoritsauce til .. Til dessert har jeg købt de flotteste jordbær  Glæder mig allerede !! 

Se et svar til en anden længer op :-) har overvejet noget salat også et par kartofler til min søn (han spiser ikke salat) 

Anmeld Citér

30. juni 2015

helle85

FrkC skriver:

Se et svar til en anden længer op :-) har overvejet noget salat også et par kartofler til min søn (han spiser ikke salat) 

Anmeld Citér

30. juni 2015

helle85

Mom skriver:

I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere

Hvad putter du mad pandekagerne? ? Har overvejet at vi skulle have det en dag men ved ikke rigtig hvad man kan putte i

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.