Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have hjemmelavede burger på grill med cheddar, avocado mv. Dertil grillede majskolber
Pitabrød.
Vi får cirka 50 grader i aften omkring spisetid her i lejligheden. Så noget let
Vi får besøg af mine svigerforældre til aftensmad (vi er i sommerhus), vi skal have en entrecote på grillen med salat, en bagt kartoffel og favoritsauce til .. Til dessert har jeg købt de flotteste jordbær Glæder mig allerede !!
SØS skriver: Vi skal have hjemmelavede burger på grill med cheddar, avocado mv. Dertil grillede majskolber
Tak for svar, men det bliver ikke noget på grill da manden er på arbejde og jeg ikke lide grill mad:-)
Sprit25 skriver: Pitabrød. Vi får cirka 50 grader i aften omkring spisetid her i lejligheden. Så noget let
Vi fik pitabrød I går vi var på lang tur og havde det med da det er dejligt nemt
I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere
FrkC skriver: Vi får besøg af mine svigerforældre til aftensmad (vi er i sommerhus), vi skal have en entrecote på grillen med salat, en bagt kartoffel og favoritsauce til .. Til dessert har jeg købt de flotteste jordbær Glæder mig allerede !!
Se et svar til en anden længer op :-) har overvejet noget salat også et par kartofler til min søn (han spiser ikke salat)
Mom skriver: I dag skal vi have madpandekager, igår fik vi kalkungryde, i morgen skal vi have italienske lynburgere
Hvad putter du mad pandekagerne? ? Har overvejet at vi skulle have det en dag men ved ikke rigtig hvad man kan putte i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128