Hvad skal i have til aftens mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
helle85 skriver:

Hvad putter du mad pandekagerne? ? Har overvejet at vi skulle have det en dag men ved ikke rigtig hvad man kan putte i

Vi bruner noget svinekød, koger ris, frisk salat, agurker, majs, peberfrugter, og diverse dressing. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Mimic

helle85 skriver:

Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.

i aften skal vi have boller i karry, i går fik vi spaghetti og kødsovs, dagen før det fik vi koldskål og i morgen skal vi have noget sammenkogt gryderet

Anmeld Citér

30. juni 2015

God-mor

helle85 skriver:

Jeg er helt på barbund med hvad jeg skal finde på til aftens mad. Så søger nogen gode ideer det skal Være nemt og sundt og jeg har 2 kræsen børn.

Vi skal have fuldkornspita med oksekød og løg svitset på panden og dertil tomater, majs, iceberg, agurk, peberfrugt og løg Nemt hurtigt og lækkert. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

BigHope13

helle85 skriver:

I aften skal vi have nogle krydrede frikadeller, bare med forskellige krydderurter fra haven, laver nok en delle uden til sønnen da han har sin egen mening om kød ind i mellem

dertil laver jeg en salat med nye kartofler, salat, løg, salatost, lidt kogt blomkål. Dertil en dressing jeg laver af cremefraiche med lidt hvidløg paprika salt og peber.

koger lidt grov pasta også da min kæreste ikke er så stor fan af kartofler. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Mullesmith

Frikadeller og hjemmelavet kartoffelsalat  og salat. Igår fik vi tortilla wraps med oksekød med tacokrydderi på og masser af salat og revet ost.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Mullesmith

helle85 skriver:

Hvad putter du mad pandekagerne? ? Har overvejet at vi skulle have det en dag men ved ikke rigtig hvad man kan putte i

Brun hakket oksekød i lidt olie og kom et brev med tacokrydderi i, står altid ovre ved tortilla og taco, salsa og alt det der  det kan du putte i pandekager, pita, tortilla og tacoskaller.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mimic skriver:

i aften skal vi have boller i karry, i går fik vi spaghetti og kødsovs, dagen før det fik vi koldskål og i morgen skal vi have noget sammenkogt gryderet

Koldskål til aftensmad?

Anmeld Citér

30. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Igår fik vi kyllinge underlår med olie og krydderi og ind i ovnen, og med ris og karry sovs til. Idag skal vi have de der færdig pizza dej med lys pizza dej til min mand og grov til mig også self med tomat sovs ost og det kød vi godt kunne tænke os

Anmeld Citér

30. juni 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Vi skal have spinatpandekager i aften. Vi plejer at lave noget fyld med kyllingbryst skåret i tern, champignoner, løg, peberfrugt, spidskål og hvad vi nu lige synes - og har i køleskabet.  

Jeg laver gerne en kold dressing til af creme fraise, ketchup, hvidløg, urtesalt og peber.

Det er super nemt, lækkert og billigt og børnene herhjemme elsker det 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Trine89

Vi skal have noget kylling som lige bliver stegt på panden og færdigt i ovnen (holdt bedre på saften i kødet), og så bliver det skåret ud i tern. Der til koger jeg noget bulgur med broccoli i. og så bliver lige hældt til saft til fra kyllingen  Måms. 

Selv min lille kræsne tøs gider spise det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.