Hvor er jeres pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Babydrøm

Nea85 skriver:

Vores puslebord står på pigernes værelse, og det har det altid gjort. Vi bruger vand og skumklude/vatrondeller, og jeg synes ikke det er et problem at skulle hente vand

Godt at høre, vi overvejer det også  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Babydrøm skriver:

Det lyder smart med en termokande med varmt vand i på værelset   Også det jeg tænkte med skumvaskeklude Hvilke bruger I?  

Dem fra Bilka :-) Budget hedder de !

Anmeld Citér

23. juni 2015

God-mor

Babydrøm skriver:

Okay godt at høre Vi hælder vist også mest til den løsning  

Har I noget ovenover puslepladsen? Hylder eller noget?

Der er nemlig et skab ovenover, et smalt et der hænger sammen med spejlet, (prøver at ligge et billed ind i tråden)  og der er kun ca 32 cm imellem vaskemaskinen og skabet, frygter der er for lidt plads..  Både puslepude og baby fylder jo lidt  

Vi har et møbel med skuffer ved siden af hvor vi så bruger en af skufferne til pusleting. 

Et smalt skab er nok for lidt, men så kunne i evt købe en kurv ved siden af hvor der også kunne være lidt

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sissel

Ved de to første havde jeg puslebord på deres værelser.. Der brugte jeg vådservietter.. Her 3. gang, bor jeg i hus og har et væghængt puslebord på badeværelset. Og det er jeg rigtig glad for. Hun kan nemlig ikke tåle hverken vådservietter eller engangsvaskeklude, så vi bruger vat, og så er det altså praktisk at ha vand lige ved hånden.. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

God-mor skriver:

Vi har et møbel med skuffer ved siden af hvor vi så bruger en af skufferne til pusleting. 

Et smalt skab er nok for lidt, men så kunne i evt købe en kurv ved siden af hvor der også kunne være lidt

Smart

Ja det jeg tænker, hvis der kan stå en reol agtig noget under vasken med kurve  må se om jeg kan finde på noget  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

Sissel skriver:

Ved de to første havde jeg puslebord på deres værelser.. Der brugte jeg vådservietter.. Her 3. gang, bor jeg i hus og har et væghængt puslebord på badeværelset. Og det er jeg rigtig glad for. Hun kan nemlig ikke tåle hverken vådservietter eller engangsvaskeklude, så vi bruger vat, og så er det altså praktisk at ha vand lige ved hånden.. 

Godt at høre

Vi har desværre ik engang plads til et væghængt på badeværelset. 

Ja så er det rigtig praktisk at vandet er lige ved siden af  

Så du brugte kun vådservietter til de 2 første?  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

Mange tak for alle jeres gode svar  

Prøver at vedhæfte et billed af den lille plads på badeværelset, der hænger desværre et skab ovenover vaskemaskinen, der er kun ca 32 cm imellem vaskemaskinen og skabet, ved ik lige om det er for lidt plads.. Baby og puslepude fylder jo også lidt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

NBNixen

Babydrøm skriver:

Tillykke

Overvejer også den mulighed Men tænker det er mest praktisk på badeværelset, men har jo lidt tid til at beslutte os  

Mange tak og i lige måde forresten, glemte det helt i farten og ja der er lidt tænke tid endnu, er helt sikker på i nok skal finde den bedste løsning for jer  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Lilleblyp

Jossphine skriver:

Vil du sende et billede af jeres puslebord? 

Selvfølgelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juni 2015

Masig

Babydrøm skriver:

Oki, god ide med vådservietter når det står på værelset Hvilke vådservietter bruger I?  

Det er lidt forskelligt, men primært Remas. De er "vådest" synes jeg. Nogle kan godt være så tørre at de ikke kan "vaske" ordentlig af efter fx en lorteble... og så har de også plastiklåg til genluk, det synes jeg også er rarest...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.