Hvor er jeres pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Babydrøm

2721 skriver:

Da min søn brugte ble brugte jeg pladsen oven på vaske maskinen og det har jeg også tænkt mig at gøre denne gang. Er ikke meget for vådservietter, så det bliver skumklude.

på tur har jeg også skumklude med, de ligger bare våde i en frysepose og så er det det samme som vådservietter, bare uden al kemien

Godt at høre det kan lade sig gøre ovenpå vaskemaskinen  

Sådan tænker jeg også, at skumklude må være bedre Måske vil vi bruge vådservietter på tur, finder vi ud af Super god ide med skumklude i frysepose   Bare vand og mild sæbe på eller?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Masig

Babydrøm skriver:

Okay de lyder gode dem fra Rema 

Det synes jeg.  Men alle har jo deres favorit  man må prøve sig frem...

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

Masig skriver:

Det synes jeg.  Men alle har jo deres favorit  man må prøve sig frem...

Ja det er jo det  

Anmeld Citér

24. juni 2015

2721

Babydrøm skriver:

Godt at høre det kan lade sig gøre ovenpå vaskemaskinen  

Sådan tænker jeg også, at skumklude må være bedre Måske vil vi bruge vådservietter på tur, finder vi ud af Super god ide med skumklude i frysepose   Bare vand og mild sæbe på eller?  

Bare vand har aldrig brugt sæbe, mens han var lille. Hverken i bad eller lign. Men han har også meget sart hud og børneeksem.

har aldrig oplevet at han lugtede af den grund

Anmeld Citér

25. juni 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Babydrøm skriver:

Godt at høre begge dele fungerede godt

Hvordan kan det være I har pusleplads i køkkenet?  

Vi bor i et 2 plans, så overvejer også en puslepude på køkkenbordet og på badeværelset, da badeværelset er på 1 salen  

Jeg gad ikke rende ovenpå hver gang hun skulle skiftes �� og der var ikke plads på toilettet hernede �� så det blev ude i køkkenet 

Anmeld Citér

25. juni 2015

lineog4

Vi havde på værelset og havde henholdvis en balje og sådan en hængebalje til vand - brugte altid skumklude (og ingen sæbe). 

Vi havde også en ekstra puslepude på vaskemaskinen, men sådan en størrelse er jo en gang imellem i gang når man er en stor familie og en masse børn, så der har alt for mange timer vi ikke kunne bruge et puslebord og hygge. 

Mit råd er at lave et lækkert og hyggeligt pusleområde, for vi brugte med dem alle sammen rigtig meget tid der. De elsker at ligge med numsen bar og pludre, blive masseret, få creme på, snakke, blive kildet og blive helt tørre. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

Problembarnet skriver:

Jeg gad ikke rende ovenpå hver gang hun skulle skiftes �� og der var ikke plads på toilettet hernede �� så det blev ude i køkkenet 

Det tænker jeg også at vi ik gider, så får nok også en pusleplads på køkkenbordet  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

2721 skriver:

Bare vand har aldrig brugt sæbe, mens han var lille. Hverken i bad eller lign. Men han har også meget sart hud og børneeksem.

har aldrig oplevet at han lugtede af den grund

Godt at høre Der er mange ting jeg skal lære 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

lineog4 skriver:

Vi havde på værelset og havde henholdvis en balje og sådan en hængebalje til vand - brugte altid skumklude (og ingen sæbe). 

Vi havde også en ekstra puslepude på vaskemaskinen, men sådan en størrelse er jo en gang imellem i gang når man er en stor familie og en masse børn, så der har alt for mange timer vi ikke kunne bruge et puslebord og hygge. 

Mit råd er at lave et lækkert og hyggeligt pusleområde, for vi brugte med dem alle sammen rigtig meget tid der. De elsker at ligge med numsen bar og pludre, blive masseret, få creme på, snakke, blive kildet og blive helt tørre. 

Okay super Det lyder ok nemt Så man bruger kun rent vand når man skifter ble? måske et dumt spørgsmål? 

Det kan jeg godt se, nu er det jo vores første Men der kommer jo selvfølgelig en del mere vasketøj alligevel med en lille en Men da badeværelset er på 1 salen, laver vi nok også en pusleplads på køkkenbordet, så vi slipper for at løbe op og ned af trapperne hele tiden  

Tak, for rådet Det kan jeg godt se Det er med i vores overvejelser  

Anmeld Citér

28. juni 2015

lineog4

Babydrøm skriver:

Okay super Det lyder ok nemt Så man bruger kun rent vand når man skifter ble? måske et dumt spørgsmål? 

Det kan jeg godt se, nu er det jo vores første Men der kommer jo selvfølgelig en del mere vasketøj alligevel med en lille en Men da badeværelset er på 1 salen, laver vi nok også en pusleplads på køkkenbordet, så vi slipper for at løbe op og ned af trapperne hele tiden  

Tak, for rådet Det kan jeg godt se Det er med i vores overvejelser  

Ja kun rent vand. Brugte heller ikke sæbe i badet kun olie. Kan faktisk ikke huske hvornår vi begyndte at bruge sæbe, men det tog laaaaaaang tid - vil tro det var da de gik over til fast føde og lorten jo så bliver noget helt andet. 

Shampoo var først da de var en del over 1 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.