Hvor er jeres pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

God-mor

Babydrøm skriver:

Det lyder rigtig godt  Ligger puslepuden direkte ovenpå vaskemaskinen eller?

Der er et skab ovenover, så kan desværre ikke sætte hylder op. Men overvejer om vi kan have noget stående under vasken, så der kan være nogle kurve med bleer mm. lige ved hånden  

Ja direkte på vaskemaskinen. Vi har også haft en rigtigt puslebord men da vi flyttede gad vi ikke have det med da det fylder en del, og helt ærligt er det lige så fint for vores datter at ligge på en puslepude på vaskemaskinen :-) God ide med noget under vasken så der kan være plads til det man nu bruger ved puslepladsen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Ja det er vi 

Vi bruger for det meste vådsavietter 

Men vi bruger osse nogen gange forstørret vatrundeller og der tager vi bare en lille skål med vand med ind når vi kunne lugte det var en lorte ble. 

Vi synes at skumkludene er alt for hårde for de små numser 

Godt at høre det fungerer Ik godt med skumkludene, det vil jeg huske. Hvad vat bruger I?  

Anmeld Citér

23. juni 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi har haft puslebord på værelset begge gange - det har fungeret fint for os :-) Vi har en termokande stående med kogende vand i og så et hoved/hale fad. Vi bruger skumklude - de har ikke været hårde ved numsen...- man kan få mange som er meget bløde :-)

//Mette

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

Problembarnet skriver:

Med nr 1. boede vi småt - så vi havde puslekommode på hendes værelse - fungerede fint.. også med at hente vand og bleskift  
Så en onsdag morgen besluttede jeg mig for at rykke det ud på toilettet hvor pulsebordet (vi havde 2) LIGE præcis kunne være 

nr 2. der har vi haft og har stadig pusleplads i køkkenet - på køkkenbordet.. 

Godt at høre begge dele fungerede godt

Hvordan kan det være I har pusleplads i køkkenet?  

Vi bor i et 2 plans, så overvejer også en puslepude på køkkenbordet og på badeværelset, da badeværelset er på 1 salen  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

NBNixen skriver:

Vi venter også vores første barn, en lille dreng med termin 4 september. 

Vi har lavet pusleplads til ham på hans værelse, da vi ikke har plads på badeværelset, hverken hvor vi bor ny eller hvor vi flytter hen i næste uge

Puslepuden ligger på en kommode, hvor der også er gjort klar til vaskeklude og sådan på kommoden og små hylder over pladsen og så er planen at vi har en lille skål eller balje med vand i med på værelset. Har set mange gøre det på den måde, men jeg ved ikke hvor praktisk det er i længden, børneværelset er dog lige op til badeværelset, både her i denne bolig og i den nye  

Tillykke

Overvejer også den mulighed Men tænker det er mest praktisk på badeværelset, men har jo lidt tid til at beslutte os  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

Masig skriver:

Vi havde det på badeværelset med den store, men jeg blev træt af at det stod der, så nu med den lille står det på hans værelse. Vi bruger så vådservietter istedet for vand.

Oki, god ide med vådservietter når det står på værelset Hvilke vådservietter bruger I?  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

modesty skriver:

Jeg vil til hver en tid vælge pusleplads på badeværelset hvis det overhovedet er muligt, og det må det være hvis I har plads til en vaskemaskine. Bryder mig ikke om tanken om ikke at kunne skylle fingrene med det samme hvis/når der kommer lort på dem. 

Jeg tænker at man godt kan have pusleplads på vaskemaskinen - men jeg ville nok vælge at sætte en plade/hylde op umiddelbart over maskinen så baby ikke skal ligge på den når den er i gang.

Vi havde væghængt puslebord fra BRIO på vores mini-badeværelse, og var vildt glade for det.

Det er også det vi tænker, derfor vi ønsker det på badeværelset Vi har desværre ikke engang plads til et væghængt, derfor det er nødt til at være ovenpå vaskemaskinen  

Ja måske skal der være en plade ovenpå maskinen..

Der et skab ovenover, der er kun  ca 32 cm imellem maskinen og skabet, synes det føles som ret lille plads.. Både puslepude og baby fylder jo lidt  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Nea85

Vores puslebord står på pigernes værelse, og det har det altid gjort. Vi bruger vand og skumklude/vatrondeller, og jeg synes ikke det er et problem at skulle hente vand

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

God-mor skriver:

Ja direkte på vaskemaskinen. Vi har også haft en rigtigt puslebord men da vi flyttede gad vi ikke have det med da det fylder en del, og helt ærligt er det lige så fint for vores datter at ligge på en puslepude på vaskemaskinen :-) God ide med noget under vasken så der kan være plads til det man nu bruger ved puslepladsen. 

Okay godt at høre Vi hælder vist også mest til den løsning  

Har I noget ovenover puslepladsen? Hylder eller noget?

Der er nemlig et skab ovenover, et smalt et der hænger sammen med spejlet, (prøver at ligge et billed ind i tråden)  og der er kun ca 32 cm imellem vaskemaskinen og skabet, frygter der er for lidt plads..  Både puslepude og baby fylder jo lidt  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

MKBP skriver:

Vi har haft puslebord på værelset begge gange - det har fungeret fint for os :-) Vi har en termokande stående med kogende vand i og så et hoved/hale fad. Vi bruger skumklude - de har ikke været hårde ved numsen...- man kan få mange som er meget bløde :-)

//Mette

Det lyder smart med en termokande med varmt vand i på værelset   Også det jeg tænkte med skumvaskeklude Hvilke bruger I?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.