Babydrøm skriver:
Mange tak for alle jeres gode svar
Prøver at vedhæfte et billed af den lille plads på badeværelset, der hænger desværre et skab ovenover vaskemaskinen, der er kun ca 32 cm imellem vaskemaskinen og skabet, ved ik lige om det er for lidt plads.. Baby og puslepude fylder jo også lidt
Vil mene der er plads nok, dog kan der være 2 issues: når baby bliver 3-4 mdr begynder det at gribe fat i alt, så lige der over på første hylde skal I måske have bleer til at ligge så baby ikke får hivet noget tungt ned i hovedet på sig selv. Og så undersøg om der er nogen som helst risiko for at skabet kan falde ned når baby begynder at hive løs og lægge vægt i.
Vi havde ved vores store plads i bryggerset ved siden af vasken, det var fint bortset fra at rummet var lidt køligt. Det løste vi dog med en varmeblæser.
nu ved nr 2 er vi ved at sætte i stand, så har i stedet på badeværelset. Det er dejligt lunt, men til gengæld er der lige 4 skridt over til vasken, og man kan lynhurtigt få sig en dårlig vane med lige at skulle over for at vaske hænder - i starten kan de jo ikke rende nogen steder, men nu vores dreng er 4 mdr er han altså en meget livlig basse, så jeg skal flytte puslepuden ned på gulvet hvis jeg har behov for vand.
jeg ville foretrække at være ved siden af vasken, både for min egen hygiejne, og så er jeg ikke vild med vådservietter på daglig basis, uanset at de er uden parfume så er de altså stadig fyldt med kemi, dem fra Rema (bruger dem i pusletasken) indeholder 10 ting udover vand.....
Anmeld
Citér