Hvor er jeres pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Vi har også vores ovenpå vaskemaskinen. Vi har lagt en plade ovenpå. Det fungerer rigtig godt. Jeg vil til hver en tid foretrække at have puslepladsen på badeværelset. Det er bare rarest at være i nærheden af vand og i et rum, som er nemt at gøre rent. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Mrsopsand

Vi venter vores første barn til august og har valgt at lave pusleplads på badeværelset da vi følte at det ville være det bedst sted. Vi havde en plade over vores gamle 70'er badekar som vi ikke har brugt de sidste 6 år så min mand byggede dette puslebord. Jeg elsker det og kan ikke vente med at komme i gang med at bruge det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

CaWi

Vi har pusleplads på badeværelset,  og jeg ville ALDRIG vælge andet.

Jeg kræver simpelthen at kunne vaske fingre lige med det samme. 

Der kan hurtigt komme lort/gylp osv overalt, både fra ens egne hænder, men også fra baby der lige skider en lang stråle efter man har taget bleen af osv, og det gider jeg kun have på badeværelset.  

Anmeld Citér

23. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Babydrøm skriver:

Er I glad for det? Hvordan gør I med vand mm. til bleskift?  

Ja det er vi 

Vi bruger for det meste vådsavietter 

Men vi bruger osse nogen gange forstørret vatrundeller og der tager vi bare en lille skål med vand med ind når vi kunne lugte det var en lorte ble. 

Vi synes at skumkludene er alt for hårde for de små numser 

Anmeld Citér

23. juni 2015

MHB

Vores badeværelse er for lille til at der kan være en puslebord så vores står på sønnens værelse. Jeg finder det ikke besværligt lige at tage en lille balje med lunt vand med når han skal skiftes Vi har valgt at købe en puslekommode så alt tøj og sengetøj kan være deri  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Med nr 1. boede vi småt - så vi havde puslekommode på hendes værelse - fungerede fint.. også med at hente vand og bleskift  
Så en onsdag morgen besluttede jeg mig for at rykke det ud på toilettet hvor pulsebordet (vi havde 2) LIGE præcis kunne være 

nr 2. der har vi haft og har stadig pusleplads i køkkenet - på køkkenbordet.. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Hej 

Vi venter vores første Så der er jo en masse tanker og overvejelser

Vi bor ik det ideelle sted nu, men hvis vi ik når at være så heldige at finde andet, ja så bor vi her jo til december når baby kommer til verden 

Vi har et ok størrelse badeværelse, men der kan ikke være et puslebord, måske en puslepude ovenpå vaskemaskinen, ved ik lige hvor praktisk det er..? Men tænkte jo at det da må være nemmest at have puslepladsen på badeværelset lige ved siden af vasken. 

Men vi har et ekstra værelse, der jo bliver til baby, selvom baby sover hos os. Men der kunne jo indrettes en god pusleplads, men hvordan så med vand mm. til bleskift, er det ik ret besværligt at skulle tage vand med ind på værelset hver gang eller?

Hvor og hvordan er jeres pusleplads? Kom gerne med en masse ideer og gerne billeder, hvis I vil  

Jeg har ikke noget puslebord. Jeg gør det at jeg har en tremmeseng og lillemanden sover så i sin babynest i den. Så har jeg en plade der ligger på sengen som er lige til at løfte af også en puslehynde på selvfølgelig. Og så har jeg kurve på en hylde ved siden af med bleer, vådservietter osv :-)

Anmeld Citér

23. juni 2015

NBNixen

Babydrøm skriver:

Hej 

Vi venter vores første Så der er jo en masse tanker og overvejelser

Vi bor ik det ideelle sted nu, men hvis vi ik når at være så heldige at finde andet, ja så bor vi her jo til december når baby kommer til verden 

Vi har et ok størrelse badeværelse, men der kan ikke være et puslebord, måske en puslepude ovenpå vaskemaskinen, ved ik lige hvor praktisk det er..? Men tænkte jo at det da må være nemmest at have puslepladsen på badeværelset lige ved siden af vasken. 

Men vi har et ekstra værelse, der jo bliver til baby, selvom baby sover hos os. Men der kunne jo indrettes en god pusleplads, men hvordan så med vand mm. til bleskift, er det ik ret besværligt at skulle tage vand med ind på værelset hver gang eller?

Hvor og hvordan er jeres pusleplads? Kom gerne med en masse ideer og gerne billeder, hvis I vil  

Vi venter også vores første barn, en lille dreng med termin 4 september. 

Vi har lavet pusleplads til ham på hans værelse, da vi ikke har plads på badeværelset, hverken hvor vi bor ny eller hvor vi flytter hen i næste uge

Puslepuden ligger på en kommode, hvor der også er gjort klar til vaskeklude og sådan på kommoden og små hylder over pladsen og så er planen at vi har en lille skål eller balje med vand i med på værelset. Har set mange gøre det på den måde, men jeg ved ikke hvor praktisk det er i længden, børneværelset er dog lige op til badeværelset, både her i denne bolig og i den nye  

Anmeld Citér

23. juni 2015

SaraSH

Vores pusleplads er på hans værelse 

Vi har sådan er fra IKEA som er med skuffer og hylder så der også er plads til nattøj og den slags 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Masig

Vi havde det på badeværelset med den store, men jeg blev træt af at det stod der, så nu med den lille står det på hans værelse. Vi bruger så vådservietter istedet for vand.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.