Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

lineog4

quindelist skriver:

Rampelyset :-) der har jeg tilbragt meget tid -på begge matrikler

jeg har en 4 år ældre søster så kan sagtens være jeg kender din tidligere klassekammerat om ikke andet så af navn

Rampelyset - selvfølgelig....

hun boede på Borups giftgrund og hed Anita. 

Har selv arbejdet på aflastningshjem i Borup i et års tid mens jeg gik på RUC

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Rampelyset - selvfølgelig....

hun boede på Borups giftgrund og hed Anita. 

Har selv arbejdet på aflastningshjem i Borup i et års tid mens jeg gik på RUC

:-) jeg boede lidt længere nede af vejen -min søster var veninde med hendes storesøster :-) verden er lille

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Det vil være så hyggeligt.

Det glæder mig at du kender Tune for noget godt -vi kender ikke rigtigt nogen i byen -det er lidt en tilfældighed at det er lige netop der vi havner, men der var bare det helt perfekte hus til os  og så ligger det super godt i forhold til nærmest hver eneste sygehus på Sjælland (tæt på både Køgebugtmotorvejen og Holbækmotorvejen ) det er også en vigtig faktor når jeg er færdiguddannet om et øjeblik, -yngre læger skifter jo arbejde i tide og utide.

lige nu bor vi i en lejlighed i Sydhavnen -her har vi boet de sidste mange mange år så det bliver virkelig noget andet -på den fede måde

Vi kunne også godt have fundet på at vælge tune, men mangler lidt en togstation der, men det er så også det eneste...

Tror i bliver glade for det

Er du tilknyttet et hospital nu?

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

Loa skriver:

Vi kunne også godt have fundet på at vælge tune, men mangler lidt en togstation der, men det er så også det eneste...

Tror i bliver glade for det

Er du tilknyttet et hospital nu?

Lige nu paniklæser jeg  har en stor eksamen lige her om et øjeblik.

jeg har været i klinik på Glostrup og Roskilde det meste af semesteret (neuro, psyk og børnepsyk) men det er jo altid kortvarige ophold.

hvor arbejder du?

vi snakkede også meget om den der manglende station, men der er jo en S-bus og ret kort til både Greve og Roskilde så vi tænker det går. (Og ellers må vi have en ekstra bil -det er der budgetteret med  må jo være lidt på forkant)

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Lige nu paniklæser jeg  har en stor eksamen lige her om et øjeblik.

jeg har været i klinik på Glostrup og Roskilde det meste af semesteret (neuro, psyk og børnepsyk) men det er jo altid kortvarige ophold.

hvor arbejder du?

vi snakkede også meget om den der manglende station, men der er jo en S-bus og ret kort til både Greve og Roskilde så vi tænker det går. (Og ellers må vi have en ekstra bil -det er der budgetteret med  må jo være lidt på forkant)

Ja det er rigtigt, busserne er der heldigvis derude  

Uh psyk lyder spændende, men er det ikke svært at være der hvis man ikke psykiater? Hvad kan man gøre der som "alm" læge? (Forstå mig ret.. Nu kender jeg jo kun begrænset til det) 

Jeg arbejder på Hvidovre, ortopædkirurgisk

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

Loa skriver:

Ja det er rigtigt, busserne er der heldigvis derude  

Uh psyk lyder spændende, men er det ikke svært at være der hvis man ikke psykiater? Hvad kan man gøre der som "alm" læge? (Forstå mig ret.. Nu kender jeg jo kun begrænset til det) 

Jeg arbejder på Hvidovre, ortopædkirurgisk

Jeg er jo stadigvæk "bare" studerende så jeg kommer der jo kun i forbindelse med den kliniske undervisning. Tror i har 9.sem studerende i klinikophold på din afd ;-)

psykiatere er jo også "almindelige" læger med en speciallægeuddannelse -og man lærer det jo kun ved at være der  når det så er sagt ender jeg såmænd nok som psykiater -men skal lige have snøvlet mig færdig med universitetet først

Anmeld Citér

29. maj 2015

SaraSH

Loa skriver:

Jamen hej Sara Du lyder da interessant

Og tillykke med en lille sprit ny 

Og sikke et spændende job 

Skal vi evt. fortsætte den i indbakken i stedet? Det er måske nemmere? 

Hilsen Lea

Det starter godt - så god en veninde er jeg åbenbart.. Jeg svare først flere timer eller dage efter 

.. Sådan er det jo med en lille som tager alt opmærksomheden 

hvis du stadig vil, kan vi godt fortsætte i indbakken så ikke denne tråd bliver overfyldt 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Hønsemor

Hej 

Jeg kunne også godt være interesseret i at få nogle veninder 

Jeg er 23 år, er bosat i Nordsjælland (Kokkedal) sammen med min mand på 27 år, vores to drenge på 4,5 og 2,5 år og vores hund på knap 2 år 

Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper, men går pt hjemme da jeg for nyligt er blevet fyret fra mit job pga. sygdom.. Min mand står i butik og ungerne går i institution 

Generelt er jeg også et kæmpe stort familie menneske, men kan også begynde at mærke "ensomheden" trænge sig på forstået på den måde at det også kunne være hyggeligt at snakke med andre end ens familie om alt og intet og få nogle nye og andre inputs 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Jeg er jo stadigvæk "bare" studerende så jeg kommer der jo kun i forbindelse med den kliniske undervisning. Tror i har 9.sem studerende i klinikophold på din afd ;-)

psykiatere er jo også "almindelige" læger med en speciallægeuddannelse -og man lærer det jo kun ved at være der  når det så er sagt ender jeg såmænd nok som psykiater -men skal lige have snøvlet mig færdig med universitetet først

Ja okay, de læge uddannelser er næsten heller ikke til at gennemskue.

Okay så du er stadig på observere og lære stadiet...? (Som om jeg har forstand på det )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.