Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

pussekat

Loa skriver:

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.

Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på. 

Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget.  

Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive.

Kom glad

hejsa

jeg søger selv ven jeg er 43 år og gift med min dejlig mand søren og vi her ikke nok børn men her en hund som hedder zenta vi bor i hovedgård ved horsens 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

lineog4

Loa skriver:

Kender jeg godt, det er svært at komme afsted ofte, men synes til gengæld det er dét værd når man så er afsted

Når jeg først er kommer afsted så elsker jeg det og ikke til at drive hjem... Men det er lige det med at komme afsted.

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Er du fra Roskilde eller omegn oprindeligt?

Jeg er opvokset i Borup -så en slags omegn  hvad med dig?

Anmeld Citér

29. maj 2015

2babygirls

Loa skriver:

Eller er det dig der gør det måske?

Har prøvet Vangede og Lyngby, men er jo jyde 

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Når jeg først er kommer afsted så elsker jeg det og ikke til at drive hjem... Men det er lige det med at komme afsted.

Puha det kender jeg også godt...! Det er alt for nemt bare at blive hjemme. Men jeg er også en af dem der sætter familietid meget højt og venskaber skal altså være af en særlig kaliber for at kunne holde til at de til tider ikke blivende prioriteret så højt 

Anmeld Citér

29. maj 2015

lineog4

quindelist skriver:

Jeg er opvokset i Borup -så en slags omegn  hvad med dig?

Fra Roskilde. Har du gået på gymnasium her inde?

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

Loa skriver:

Det vil jeg da helt sikkert godt, hvis Line også er frisk. 

Og Tune er bare en pisse hyggelig og rolig by

Det vil være så hyggeligt.

Det glæder mig at du kender Tune for noget godt -vi kender ikke rigtigt nogen i byen -det er lidt en tilfældighed at det er lige netop der vi havner, men der var bare det helt perfekte hus til os  og så ligger det super godt i forhold til nærmest hver eneste sygehus på Sjælland (tæt på både Køgebugtmotorvejen og Holbækmotorvejen ) det er også en vigtig faktor når jeg er færdiguddannet om et øjeblik, -yngre læger skifter jo arbejde i tide og utide.

lige nu bor vi i en lejlighed i Sydhavnen -her har vi boet de sidste mange mange år så det bliver virkelig noget andet -på den fede måde

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Fra Roskilde. Har du gået på gymnasium her inde?

Jeg gik på handelsskolen (i 90-91 tror jeg det var) -tror det var det meste af min folkeskoleklasse der gik på handelsskolen eller gymnasiet i Roskilde. 

Ellers var jeg spejder i Roskilde i nogle år som teenager

Anmeld Citér

29. maj 2015

lineog4

quindelist skriver:

Jeg gik på handelsskolen (i 90-91 tror jeg det var) -tror det var det meste af min folkeskoleklasse der gik på handelsskolen eller gymnasiet i Roskilde. 

Ellers var jeg spejder i Roskilde i nogle år som teenager

Jeg blev student fra katedralskolen i 92, gik i klasse med en fra Borup, men hun har nok været et eller to år ældre end dig. 

Ø

Jeg var sådan en rigtig centrum pige så ikke meget jeg kendte dem uden for centrum  men drønede hver fredag mellem gimle og Ritz og endte på ej hvad var det nu den hed den cafe, den var også i Borup og var den eneste med morgen åbning i Roskilde...

Anmeld Citér

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Jeg blev student fra katedralskolen i 92, gik i klasse med en fra Borup, men hun har nok været et eller to år ældre end dig. 

Ø

Jeg var sådan en rigtig centrum pige så ikke meget jeg kendte dem uden for centrum  men drønede hver fredag mellem gimle og Ritz og endte på ej hvad var det nu den hed den cafe, den var også i Borup og var den eneste med morgen åbning i Roskilde...

Rampelyset :-) der har jeg tilbragt meget tid -på begge matrikler

jeg har en 4 år ældre søster så kan sagtens være jeg kender din tidligere klassekammerat om ikke andet så af navn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.