Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.951 visninger
48 svar
13 synes godt om
28. maj 2015

Loa

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.

Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på. 

Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget.  

Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive.

Kom glad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

TNBC

Loa skriver:

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.