Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.951 visninger
48 svar
13 synes godt om
28. maj 2015

Loa

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.

Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på. 

Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget.  

Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive.

Kom glad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

TNBC

Loa skriver:

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.

Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på. 

Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget.  

Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive.

Kom glad

Hej

Jeg vil gerne lære dig at kende, desværre ikke mødes så tit, da jeg tager til Frankrig snart, men gerne mødes når jeg er hjemme. Og snakke sammen.. Jeg er snart 29år, ingen børn, men elsker børn, da jeg passer børn til hverdag.

Jeg har desværre heller ikke den store omkreds af venner, da jeg har været syg(er det stadigvæk), som gjorde at jeg ikke kunne håndtere mennesker, så de forsvandt alle sammen..

Jeg er positiv, har en skøn sort humor, elsker at skrive, film, tage billeder(folk siger at jeg er god til det), opleve nye ting, møde nye mennesker(nu hvor det ikke skræmmer mig)

Jeg er også super meget familiemenneske(Nu har jeg så ikke familien endnu), men alligevel

Anmeld Citér

28. maj 2015

SaraSH

Loa skriver:

Kom glad

Jamen jeg vil da gerne bide på 

Jeg hedder Sara, er 25 år ung, bor i Farum og er gift med min dejlige mand Jan på snart 44 somre sammen har vi lige fået vores dejlige søn Noah som idag er 15 dage gammel. 

Jeg er uddannet fysiurgisk massør, spa terapeut og behandler og underviser indefor Amaromatherapy. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg i spaen ude på Hotel Bella Sky på Amager og elsker simpelhen mit job.

Jeg er en meget glad og humoristisk tøs med både ben i næsen men også benene solidt plantet på jorden. Jeg vægter familien meget meget højt da jeg ikke selv er opvokset med en. Jeg elsker biografture, fis og ballade og alt det sjove! 

Ork ja, jeg tror også jeg kunne blive ved 

Anmeld Citér

28. maj 2015

FamilenStorm

Ih nu bor jeg desværre i Odense... Vi kunne ellers nok have været et godt match.. 

Er selv 29+1 år, Alberte på snart 5 og Elias på 2,5 år, er igang med lægesekretæruddannelsen  

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

SaraSHirsvang skriver:

Jamen jeg vil da gerne bide på 

Jeg hedder Sara, er 25 år ung, bor i Farum og er gift med min dejlige mand Jan på snart 44 somre sammen har vi lige fået vores dejlige søn Noah som idag er 15 dage gammel. 

Jeg er uddannet fysiurgisk massør, spa terapeut og behandler og underviser indefor Amaromatherapy. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg i spaen ude på Hotel Bella Sky på Amager og elsker simpelhen mit job.

Jeg er en meget glad og humoristisk tøs med både ben i næsen men også benene solidt plantet på jorden. Jeg vægter familien meget meget højt da jeg ikke selv er opvokset med en. Jeg elsker biografture, fis og ballade og alt det sjove! 

Ork ja, jeg tror også jeg kunne blive ved 

Jamen hej Sara Du lyder da interessant

Og tillykke med en lille sprit ny 

Og sikke et spændende job 

Skal vi evt. fortsætte den i indbakken i stedet? Det er måske nemmere? 

Hilsen Lea

Anmeld Citér

28. maj 2015

EnGodMor

Hvor langt væk må man bo?

Er selv fra Vestsjælland kalundborg. 

Hvis det er vil jeg meget gerne skrive lidt om mig selv privat besked

Anmeld Citér

28. maj 2015

lineog4

Er nok lidt for gammel  bor ellers tæt på og har en dreng på samme alder som din.

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

FamilenStorm skriver:

Ih nu bor jeg desværre i Odense... Vi kunne ellers nok have været et godt match.. 

Er selv 29+1 år, Alberte på snart 5 og Elias på 2,5 år, er igang med lægesekretæruddannelsen  

Ja det kan jeg da se Pudsigt

Ja der er nok liige langt nok til Odense trods alt, da det jo nok vil være sjovest at kunne mødes/ses en gang i mellem

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

EnGodMor skriver:

Hvor langt væk må man bo?

Er selv fra Vestsjælland kalundborg. 

Hvis det er vil jeg meget gerne skrive lidt om mig selv privat besked

Der er skam ingen regler eller krav om noget, andet end man skal have lyst til at møde mig (Temmelig vigtigt måske endda )

Jeg tænker at man sagtens kan tage lidt afstand hvis begge gider det, hvis det er en man svinger godt med.

Desuden bor min søster nær Holbæk, så er vant til lidt afstand  

Så skriv endelig gerne til mig hvad du har på hjertet

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

lineog4 skriver:

Er nok lidt for gammel  bor ellers tæt på og har en dreng på samme alder som din.

Altså jeg har skide god kemi med flere af mine kollegaer, som er hhv. 40, 43 og 50. Så jeg tænker det helt kommer an på personen bag og ikke alderen..

Så hvis du tænker du måske kunne tænke dig at lære mig at kende, så skal du absolut ikke holde dig tilbage pga. alderen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.