Loa skriver:
Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende.
Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på
Men hvo intet vover intet vinder.
Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig.
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.
Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på.
Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget. 
Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive. 
Kom glad 
Hej
Jeg vil gerne lære dig at kende, desværre ikke mødes så tit, da jeg tager til Frankrig snart, men gerne mødes når jeg er hjemme. Og snakke sammen.. Jeg er snart 29år, ingen børn, men elsker børn, da jeg passer børn til hverdag.
Jeg har desværre heller ikke den store omkreds af venner, da jeg har været syg(er det stadigvæk), som gjorde at jeg ikke kunne håndtere mennesker, så de forsvandt alle sammen..
Jeg er positiv, har en skøn sort humor, elsker at skrive, film, tage billeder(folk siger at jeg er god til det), opleve nye ting, møde nye mennesker(nu hvor det ikke skræmmer mig)
Jeg er også super meget familiemenneske(Nu har jeg så ikke familien endnu), men alligevel