Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2015

Loa

Yurie skriver:

Hej

Jeg vil gerne lære dig at kende, desværre ikke mødes så tit, da jeg tager til Frankrig snart, men gerne mødes når jeg er hjemme. Og snakke sammen.. Jeg er snart 29år, ingen børn, men elsker børn, da jeg passer børn til hverdag.

Jeg har desværre heller ikke den store omkreds af venner, da jeg har været syg(er det stadigvæk), som gjorde at jeg ikke kunne håndtere mennesker, så de forsvandt alle sammen..

Jeg er positiv, har en skøn sort humor, elsker at skrive, film, tage billeder(folk siger at jeg er god til det), opleve nye ting, møde nye mennesker(nu hvor det ikke skræmmer mig)

Jeg er også super meget familiemenneske(Nu har jeg så ikke familien endnu), men alligevel

Ih det lyder ellers spændende med Frankrig, hvad skal du der? Og hvor længe?

Jeg tænker heller slet ikke at børn er et "krav", da jeg lige så gerne, og måske endda oftere, ønsker at lave noget uden barn, så man kan tillade sig at være en fjollet og egoistisk 30 årig og ikke kun mor mor mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

quindelist

Jegcer godt nok en halvgammel en på 40 �� jeg har en pige på snart 4 år og flytter iøvrigt til Tune henover sommeren -lige om hjørnet ��

jeg er iøvrigt studerende så forsøger at holde mig ung med de unge ��

Anmeld Citér

28. maj 2015

mortilnoahogmelina

Hey ... 

Jeg hedder Pernille ������ jeg er 25 år snart 26.. 

Jeg bor til dagligt sammen med Morten på 27 lige om lidt , sammen har vi to skønne børn Noah på 4.5 år pg melina på 2.5 år .. 

Jeg er udd butiksassistent med speciale i legetøj i selveste toys r us i fields ...  

Til dagligt går jeg hjemme lige nu som sygemeldt , ( årsag) kan tages privat ... 

Jeg forsøger selv at finde nogen veninder , jeg er meget alene med børnene da deres far arbejder meget ... 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

mortilnoahogmelina skriver:

Hey ... 

Jeg hedder Pernille ������ jeg er 25 år snart 26.. 

Jeg bor til dagligt sammen med Morten på 27 lige om lidt , sammen har vi to skønne børn Noah på 4.5 år pg melina på 2.5 år .. 

Jeg er udd butiksassistent med speciale i legetøj i selveste toys r us i fields ...  

Til dagligt går jeg hjemme lige nu som sygemeldt , ( årsag) kan tages privat ... 

Jeg forsøger selv at finde nogen veninder , jeg er meget alene med børnene da deres far arbejder meget ... 

Jeg skriver lige PB til dig i morgen når jeg er på fra computeren

Anmeld Citér

28. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Jegcer godt nok en halvgammel en på 40 �� jeg har en pige på snart 4 år og flytter iøvrigt til Tune henover sommeren -lige om hjørnet ��

jeg er iøvrigt studerende så forsøger at holde mig ung med de unge ��

Ja tune det er da godt nok lige om hjørnet

som jeg skrev til en anden også, så er alderen mig ligegyldig, hvis kemien er der og man svinger sammen. 

Så hvis den ikke er et problem for dig, er den bestemt heller ikke for mig. 

For mig betyder det noget at man har noget at snakke om, lidt samme humor måske, og vægter de samme ting højt. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

TNBC

Loa skriver:

Ih det lyder ellers spændende med Frankrig, hvad skal du der? Og hvor længe?

Jeg tænker heller slet ikke at børn er et "krav", da jeg lige så gerne, og måske endda oftere, ønsker at lave noget uden barn, så man kan tillade sig at være en fjollet og egoistisk 30 årig og ikke kun mor mor mor

Jeg skal ned og passe en dreng, og måske tage nogle kurser dernede.. jeg skal være der i 11måneder (og så se hvad der sker

Hehe.. nej, man skal også have lov til at være andet end mor. Opleve nogle ting, en 5årig nok ikke synes er så sjove 

Altid velkommen til en weekend i paris 

Anmeld Citér

28. maj 2015

2babygirls

Loa skriver:

Så tager jeg sgu chancen og ser om der måske kunne findes nogle søde kvinder herinde, som kunne tænke sig at mødes med mig/lære mig at kende. 

Jeg ved der er en risiko for at ingen bider på Men hvo intet vover intet vinder. 

Jeg er en snart 30 årig kvinde som simpelthen har prioriteret alt for forkert i mit liv, og derfor desværre ikke har mig de veninder jeg kunne ønske mig. 
Jeg er gift med min søde mand Morten på 33 som arbejder som revisor og vi har en skøn ballademager af en datter på snart 5 år. Selv arbejder jeg som lægesekretær, og er meget glad for det.

Jeg er og har altid været meget familiemenneske, men nu er jeg simpelthen begyndt at savne veninder, hyggesnak, bioture, grineflip og det at have en eller flere man kan betro sig til, lytte til og stole på. 

Jeg ser mig selv som et ret humoristisk menneske, og humor og latter betyder meget.  

Jeg kunne skrive en hel roman herinde om hvad jeg kan lide og ikke lide, men tænker jeg nøjes med dette nu, og hvis du har lyst til at vide mere, må du hellere end gerne skrive.

Kom glad

Har sagt du bor det forkerte sted 

Anmeld Citér

28. maj 2015

quindelist

Loa skriver:

Ja tune det er da godt nok lige om hjørnet

som jeg skrev til en anden også, så er alderen mig ligegyldig, hvis kemien er der og man svinger sammen. 

Så hvis den ikke er et problem for dig, er den bestemt heller ikke for mig. 

For mig betyder det noget at man har noget at snakke om, lidt samme humor måske, og vægter de samme ting højt. 

Det må da komme an på en prøve 

jeg er lidt eksamensophængt lige nu og her og kan godt være lidt distræt i eksamenstiden men lige om lidt står den på ferie i en evighed og et nyt hus i en ny by -det kunne være så fedt at lære nye mennesker at kende tæt på (vi er nærmest helt på bar bund i Tune)

Anmeld Citér

28. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Er nok lidt for gammel  bor ellers tæt på og har en dreng på samme alder som din.

Så bor du måske også tæt på mig? -altså når vi er flyttet til Tune om halvanden måneds tid  -øjner muligheden for en "klub for de halvgamle" haha

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

2babygirls skriver:

Har sagt du bor det forkerte sted 

Eller er det dig der gør det måske?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.