Jeps, så kaster jeg mig sgu ud i det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

lineog4

quindelist skriver:

Så bor du måske også tæt på mig? -altså når vi er flyttet til Tune om halvanden måneds tid  -øjner muligheden for en "klub for de halvgamle" haha

Bor i Roskilde. Er halvgammel selvom det egentlig kommer som et chok for mig hver morgen jeg ser mig i spejlet - tror min udvikling gik i stå omkring de 28 da jeg fik den første 

har 4 børn, men desværre kun 3 af dem i armene. De 3 er 12, 7 og snart 5 år.

jeg er sådan en der er rimelig aktiv på det overfladiske plan, er fx frivillig i noget der hedder Gimle for børn (kan kun anbefales for jer der er rundt om Roskilde og har børnene i alderen 3-8). Men det med de tætte venskaber har jeg ikke været god til at dyrke fordi jeg er sær, magelig, haft alt for meget fokus på børn og og og....

nå ja så er jeg uddannet på RUC i filosofi og pædagogik, da jeg blev færdig havde jeg to barsler i rap plus en sygemelding. Og da jeg skulle tilbage startede jeg tilfældigt som lærer og blev hængende og tog meritlærer. Arbejder også i Roskilde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

quindelist

lineog4 skriver:

Bor i Roskilde. Er halvgammel selvom det egentlig kommer som et chok for mig hver morgen jeg ser mig i spejlet - tror min udvikling gik i stå omkring de 28 da jeg fik den første 

jeg er sådan en der er rimelig aktiv på det overfladiske plan, er fx frivillig i noget der hedder Gimle for børn (kan kun anbefales for jer der er rundt om Roskilde og har børnene i alderen 3-8). Men det med de tætte venskaber har jeg ikke været god til at dyrke fordi jeg er sær, magelig, haft alt for meget fokus på børn og og og....

nå ja så er jeg uddannet på RUC i filosofi og pædagogik, da jeg blev færdig havde jeg to barsler i rap plus en sygemelding. Og da jeg skulle tilbage startede jeg tilfældigt som lærer og blev hængende og tog meritlærer. Arbejder også i Roskilde

Haha det kender jeg godt -jeg er fyldt 29 nogle gange efterhånden. Min mor påstår dog at jeg er 40 

jeg er studerende og er jo sammen med en masse yngre medstuderende hver eneste dag -er sikker på det er med til at holde mig ung  med lidt held (og fremdriftsreform) får jeg snøvlet mig færdig og kan kalde mig for læge til næste år ved denne tid.

Sigrid bliver 4 til august -så jeg vil da helt sikkert tjekke Gimle for børn ud. Kom en del på Gimle i mine yngre dage men det var bestemt ikke for børn 

som sagt flytter vi til Tune i løbet af sommeren -vi har købt et fint hus vi overtager 1.7. 

Så hvis du og trådstarter har lyst synes jeg bestemt vi skal finde ud af noget.

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Haha det kender jeg godt -jeg er fyldt 29 nogle gange efterhånden. Min mor påstår dog at jeg er 40 

jeg er studerende og er jo sammen med en masse yngre medstuderende hver eneste dag -er sikker på det er med til at holde mig ung  med lidt held (og fremdriftsreform) får jeg snøvlet mig færdig og kan kalde mig for læge til næste år ved denne tid.

Sigrid bliver 4 til august -så jeg vil da helt sikkert tjekke Gimle for børn ud. Kom en del på Gimle i mine yngre dage men det var bestemt ikke for børn 

som sagt flytter vi til Tune i løbet af sommeren -vi har købt et fint hus vi overtager 1.7. 

Det vil jeg da helt sikkert godt, hvis Line også er frisk. 

Og Tune er bare en pisse hyggelig og rolig by

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

lineog4 skriver:

Synes sgu heller ikke alderen siger så meget om én som ens indre gør. Der er jo også unge mennesker som opfører sig som nogle på 80  

Og hvordan er man når man er sær

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

quindelist skriver:

Det må da komme an på en prøve 

jeg er lidt eksamensophængt lige nu og her og kan godt være lidt distræt i eksamenstiden men lige om lidt står den på ferie i en evighed og et nyt hus i en ny by -det kunne være så fedt at lære nye mennesker at kende tæt på (vi er nærmest helt på bar bund i Tune)

Jeg er også sengeliggende lige i disse dage her åbenbart, da min ryg ikke helt vil hvad jeg vil 

Så der er fint det ikke bliver sådan lige i morgen vi skal finde på noget  

Men er helt sikkert frisk på at lade det komme an på en prøve. 

Hvor i verden kommer i ellers fra, siden at valget er faldet på Tune?

Anmeld Citér

29. maj 2015

lineog4

quindelist skriver:

Er du fra Roskilde eller omegn oprindeligt?

Anmeld Citér

29. maj 2015

lineog4

Loa skriver:

Det vil jeg da helt sikkert godt, hvis Line også er frisk. 

Og Tune er bare en pisse hyggelig og rolig by

Jeps er frisk, men nok fra august da jeg lige om lidt har sommerferie og enten er ude at rejse eller sammen med mine børn. Men vi kan selvfølgelig mødes med børn første gang det er også sådan en ICE breaker....

Anmeld Citér

29. maj 2015

lineog4

Loa skriver:

Synes sgu heller ikke alderen siger så meget om én som ens indre gør. Der er jo også unge mennesker som opfører sig som nogle på 80  

Og hvordan er man når man er sær

Som mig  nej jeg er nok bare ikke så god til at holde kontakt og synes det er nemmere at være hjemme på sofaen  

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

lineog4 skriver:

Jeps er frisk, men nok fra august da jeg lige om lidt har sommerferie og enten er ude at rejse eller sammen med mine børn. Men vi kan selvfølgelig mødes med børn første gang det er også sådan en ICE breaker....

Det kan det sagtens være, så er der i hvert fald hele tiden noget at tale om

Anmeld Citér

29. maj 2015

Loa

lineog4 skriver:

Som mig  nej jeg er nok bare ikke så god til at holde kontakt og synes det er nemmere at være hjemme på sofaen  

Kender jeg godt, det er svært at komme afsted ofte, men synes til gengæld det er dét værd når man så er afsted

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.