April-baby skriver:
Han har haft med små børn at gøre nemlig, så det kom bag på mig at han bare lod hende ligge der helt alene, mens jeg var ude og lave mad til hende :/.
Han sagde dagen inden jeg fødte at han nok skal være der og aflaste mig, han gjorde det i en uge, og nu er hun snart tre uger og han tager hende ikke op eller giver hende sutten hvis hun taber den...
Nej, skal jeg det?
Jo det har han, han startede på arbejde i Tirsdags.
Det lyder virkelig ikke som om han er klar til opgaven.
Altså, SP'en er der jo for at man kan vende opstartsproblemer og få gode råd. Men det kommer selvfølgelig an på om du har et godt forhold til hende eller ej. Jeg havde en super SP.
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til SP og bede om hjælp. Sig til hende at du gerne vil have din kæreste med til det næste møde, så hun kan prøve at forklare ham hvor vigtigt det er at han tager ansvar. Med din mands arbejdstider burde det være muligt for ham at deltage.
Hun kan også fortælle dig om I kan få familierådgivning via kommunen. Det er ikke alle kommuner der har det, men det lyder som om at det ville være en god idé for jer.
Måske har han brug for at høre fra nogle andre end dig, at hans opførsel simpelthen ikke er i orden.
Anmeld
Citér