Er det en mulig depression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

modesty

April-baby skriver:

Inden baby kom til verden. 

Har lige set at det kun er 16 dage siden baby kom til verden.

Det er TOTALT uacceptabelt at han farer rundt som han gør med en nyfødt baby i hjemmet - specielt hvis I rent faktisk har snakket ansvar og deltagelse o.s.v. Du må slå i bordet og sige at han skal støtte op om dig og jeres fælles barn.

Kram og jeg håber at han lytter og forstår. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

April-baby

modesty skriver:

Har lige set at det kun er 16 dage siden baby kom til verden.

Det er TOTALT uacceptabelt at han farer rundt som han gør med en nyfødt baby i hjemmet - specielt hvis I rent faktisk har snakket ansvar og deltagelse o.s.v. Du må slå i bordet og sige at han skal støtte op om dig og jeres fælles barn.

Kram og jeg håber at han lytter og forstår. 

Det virkede i en time, os nu har han låst sig inde på badeværelset.... Og der har han været i snart 15 minutter, og jeg skal til at lave mad, og han går os når hun græder og jeg er nede i kælderen for at ordne vasketøjet..

Anmeld Citér

1. maj 2015

modesty

April-baby skriver:

Det virkede i en time, os nu har han låst sig inde på badeværelset.... Og der har han været i snart 15 minutter, og jeg skal til at lave mad, og han går os når hun græder og jeg er nede i kælderen for at ordne vasketøjet..

Hvor gammel er han?

Var graviditeten planlagt?

Kunne det tænkes at han har en form for fødselsreaktion? Føler sig usikker/utilstrækkelig i forhold til baby?

Hvordan var jeres relation inden baby?

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

modesty skriver:

Hvor gammel er han?

Var graviditeten planlagt?

Kunne det tænkes at han har en form for fødselsreaktion? Føler sig usikker/utilstrækkelig i forhold til baby?

Hvordan var jeres relation inden baby?

Han er 27. 

Vi havde snakket om at få et barn sammen, os blev jeg gravid. 

Det ved jeg ikke..

han havde dummer sig seks gange i graviditeten og en gang inden jeg blev gravid.  Var nok bare dum nok til at tro han vil ændre sig.

Anmeld Citér

1. maj 2015

modesty

April-baby skriver:

Han er 27. 

Vi havde snakket om at få et barn sammen, os blev jeg gravid. 

Det ved jeg ikke..

han havde dummer sig seks gange i graviditeten og en gang inden jeg blev gravid.  Var nok bare dum nok til at tro han vil ændre sig.

Men var barnet planlagt? Havde I taget beslutningen at I ville have et barn sammen?

Anmeld Citér

1. maj 2015

TNBC

April-baby skriver:

Ved faktisk ikke hvad der sker for tiden. Hver gang min kæreste smutter på arbejde eller til fodbold, begynder jeg mere eller mindre at græde, " self ikke i nærheden af overs datter " og ved ikke selv hvorfor, måske fordi jeg er på hele dagen uden nogen form for aflastning. Min kæreste arbejder om natten, så han sover til kl 14:00. Men alligevel tager han hende ikke, hvis jeg lige spørg " vil du give hende mad " siger det for det meste kun hvis jeg er i gang med vasketøjet eller noget i den stil " det huslige " men så siger han at han lige skal ud og ryge og dernæst skal hans hund ud og gå, os skal vi snart spise, da han to gange i ugen træner fodbold, og spiller en til to gange i ugen. Os ser jeg ham ikke mere. Er det mine følelser der er uden på tøjet eller hvad kan det være? :/

Det er en nybagt mor, der føler at hun er enlig mor, fordi manden ikke kan tage sig sammen og være sammen med sit eget barn og hjælpe sin kæreste, som går hjemme hele dagen og godt kan bruge et break en gang imellem.

Han har valgt at få en familie med dig, så må han sku lige hanke op og hjælpe til, det er jo også hans datter, så må han lige sætte sit eget behov lidt til side.

Du er føler dig alene, og det skal du ikke, når du har en mand..

Så må han sku tage hende med barnevognen, når han skal lufte hunden..

Det kan ikke være rigtigt at du skal stå med det hele, når I er to.

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

modesty skriver:

Men var barnet planlagt? Havde I taget beslutningen at I ville have et barn sammen?

Ja, vi havde bare ik regnet med det kun vil tage tre måneder. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

Yurie skriver:

Det er en nybagt mor, der føler at hun er enlig mor, fordi manden ikke kan tage sig sammen og være sammen med sit eget barn og hjælpe sin kæreste, som går hjemme hele dagen og godt kan bruge et break en gang imellem.

Han har valgt at få en familie med dig, så må han sku lige hanke op og hjælpe til, det er jo også hans datter, så må han lige sætte sit eget behov lidt til side.

Du er føler dig alene, og det skal du ikke, når du har en mand..

Så må han sku tage hende med barnevognen, når han skal lufte hunden..

Det kan ikke være rigtigt at du skal stå med det hele, når I er to.

Det nok meget rigtigt det du har fat i. Idag skulle han skifte hende, og smuttede bare pludselig ud og vaskede fingre, så hun lod selv på bordet... Han gjorde eet fordi hub havde lavet....

Anmeld Citér

1. maj 2015

TNBC

April-baby skriver:

Det nok meget rigtigt det du har fat i. Idag skulle han skifte hende, og smuttede bare pludselig ud og vaskede fingre, så hun lod selv på bordet... Han gjorde eet fordi hub havde lavet....

Han efterlod et sædbarn alene på et puslebord?! Håber du sagde noget til ham.. han kunne sku da have kaldt på dig, hvos det var så vigtigt at få vasket fingre.

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

Yurie skriver:

Han efterlod et sædbarn alene på et puslebord?! Håber du sagde noget til ham.. han kunne sku da have kaldt på dig, hvos det var så vigtigt at få vasket fingre.

Om jeg sagde noget til ham, jeg skældte ham ud da overs datter stod ude og sov..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.