Er det en mulig depression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

April-baby

modesty skriver:

Når du bliver ved med at vende tilbage til ham, viser du ham jo at der ikke er nogen konsekvenser ved hans handlinger. 

Han lyder ærligt talt som en nar. Undskyld, og jeg forstår godt hvis du vil gøre alt hvad du kan for at holde sammen på familien, det synes jeg er prisværdigt. Men sikke en idiot.

Ja, han er en kæmpe nar.. Det skal du ikke undskylde for. 

Ønsker bare at hun skal ha en far tæt på sig, men det har hun alligevel heller ikke nu :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

modesty

April-baby skriver:

Ja, han er en kæmpe nar.. Det skal du ikke undskylde for. 

Ønsker bare at hun skal ha en far tæt på sig, men det har hun alligevel heller ikke nu :/

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

modesty skriver:

Tak! 

Nu må han bare gerne komme hjem, så jeg kan komme i bad og i seng. Kan ikke sove da overs datter er vold snottet, pga vejret, så hun sover ik rigtig her på det seneste :/. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

April-baby skriver:

Når hun sover, skal alt det huslige laves, det hjælper han heller ikke med..

måske jeg skulle prøve det, så kan han sku os selv lave hans mad. 

Det var kun den sidste uge inden fødslen gik igang at han var sådan. Men troede nok for meget på at vi skulle være en lykkelig familie. 

Hvis han har brug for mere alene tid, så skal han ikke ha flere børn, for hans arbejde er han alene, han har alene tid når han kommer hjem om morgen, han kommer hjem halv syv og går i seng kl tyve minutter i otte.

Men i planlægger vel heller ikke flere børn sådan som situationen er?

Glem det huslige, det er vigtigere at du får hvilet. Det kan også være at han åbner øjnene hvis han ser at snavs, vasketøj, mad osv ikke ordner sig selv.

Anmeld Citér

2. maj 2015

ErDetSnartNU

Undskyld, men første gang man er utro kan det måske (!) undskyldes med at man har "dummet sig" - men hvis man "dummer sig" 6 gange i løbet af en graviditet, så er man simpelthen for langt ude - det er jo en gang hver 5. uge ca! Og så med din veninde?! Manden respekterer dig tydeligvis ikke, og det kommer han heller ikke til at gøre, så længe der ikke er kraft bag dine handlinger. Ja, okay, du flyttede fra ham hver gang, men 3.,4.,5. og 6. gang du flyttede tilbage til ham, kan det vel ikke have været nogen overraskelse for ham, at du ville "blive god igen"? 

Og med hensyn til jeres datter (ovres betyder vores, ikke?), så er han jo ikke en far for hende som det er lige nu... Han bor der, men han tager jo på ingen måde sit ansvar og i forhold til at han ikke gider forholde sig til hvad SP'en siger, er der så udsigt til, at det bliver bedre? Personligt skulle der virkelig ske nogle forandringer - og hurtigt! - hvis jeg skulle blive i det forhold, og er ellers en af dem, som er fortalere for, at man ikke går fra hinanden det første år (helst 2) som efter barnet er født - men hans respektløshed for dig hænger jo ikke sammen med jeres datter, for det startede længe før... 

Hvor længe har I været sammen? 

Du får også lige en bunke af dem her  - det må være en rigtig svær situation at stå i 

Anmeld Citér

2. maj 2015

April-baby

ErDetSnartNU skriver:

Undskyld, men første gang man er utro kan det måske (!) undskyldes med at man har "dummet sig" - men hvis man "dummer sig" 6 gange i løbet af en graviditet, så er man simpelthen for langt ude - det er jo en gang hver 5. uge ca! Og så med din veninde?! Manden respekterer dig tydeligvis ikke, og det kommer han heller ikke til at gøre, så længe der ikke er kraft bag dine handlinger. Ja, okay, du flyttede fra ham hver gang, men 3.,4.,5. og 6. gang du flyttede tilbage til ham, kan det vel ikke have været nogen overraskelse for ham, at du ville "blive god igen"? 

Og med hensyn til jeres datter (ovres betyder vores, ikke?), så er han jo ikke en far for hende som det er lige nu... Han bor der, men han tager jo på ingen måde sit ansvar og i forhold til at han ikke gider forholde sig til hvad SP'en siger, er der så udsigt til, at det bliver bedre? Personligt skulle der virkelig ske nogle forandringer - og hurtigt! - hvis jeg skulle blive i det forhold, og er ellers en af dem, som er fortalere for, at man ikke går fra hinanden det første år (helst 2) som efter barnet er født - men hans respektløshed for dig hænger jo ikke sammen med jeres datter, for det startede længe før... 

Hvor længe har I været sammen? 

Du får også lige en bunke af dem her  - det må være en rigtig svær situation at stå i 

Flyttede faktisk aldrig tilbage, var der bare hele tiden. Men det os det samme, så kan nu godt se det, som jeg os skrev før, har nok bare været lidt for naiv til at tro han vil ændre sig :/. 

Vi har været sammen i et år, 

det er så svært! Specielt når jeg jo ik selv har haft en far i min opvækst. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

April-baby

loop skriver:

Men i planlægger vel heller ikke flere børn sådan som situationen er?

Glem det huslige, det er vigtigere at du får hvilet. Det kan også være at han åbner øjnene hvis han ser at snavs, vasketøj, mad osv ikke ordner sig selv.

Skal ikke ha flere børn indenfor den næste tid, og slet ikke med ham. 

Ja, fik da sovet til halv ti i dag..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.