Weekend uden baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

lineog4

Anonym skriver:

Vi har for et par år siden aftalt at give min kusine en weekend i London i konfirmationsgave, og hun bliver konfirmeret i år og der er bestilt rejse midt i juni afsted tidligt fredag morgen og kommer hjem søndag eftermiddag...hvor far så skal være alene med vores 2 piger...

den ene næsten 3 år og den anden 8 måneder...

da jeg i dag fortalte det til min mødregruppe blev de vildt forargede

den mindste er aldrig blevet ammet da det ikke var muligt (ja nu gætter i måske hvem jeg er men er anonym da jeg mistænker min kusine for at kigge med i kage gruppen her inde )

men ny tænker jeg at høre jer, hvad mener i om at mor tager til London på weekend 2 overnatninger væk fra baby på 8 måneder?

far er lige så stor del af al ting omkring baby og tager også nætter nogle weekender i forvejen

Hvis du selv synes du kan, ja så vil jeg sige det kan du. Jeg personligt havde nok ikke kunne, min datter var 8 mnd før jeg overhovedet tog ud en aften   Men det handler mere om mig end om min datter. 

Jeg er slet ikke til udlandet uden mine børn, for jeg vil kunne komme hjem hurtigt - og det er noget pjat for et tog fra Esbjerg tager længere tid end et fly fra London, men.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvis du selv synes du kan, ja så vil jeg sige det kan du. Jeg personligt havde nok ikke kunne, min datter var 8 mnd før jeg overhovedet tog ud en aften   Men det handler mere om mig end om min datter. 

Jeg er slet ikke til udlandet uden mine børn, for jeg vil kunne komme hjem hurtigt - og det er noget pjat for et tog fra Esbjerg tager længere tid end et fly fra London, men.....

Ja det er nemt og hurtigt at komme hjem fra London har endnu heller ikke været mange timer uden hende  så det bliver nok lidt en "ild dåd"

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Kunne godt tænke mig at vide dem der mener det er uansvarligt hvorfor i mener det?

Anmeld Citér

21. april 2015

Misser1989

Da min søn var 4 mdr tog jeg på tøsetur fra fredag til søndag. Hvor far var alene med begge unger. Den store var 3. Det gik super. 

Er afsted hvert år og ungerne nyder at have far alene de par dage 

Anmeld Citér

21. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Afsted med dig! Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2015

Kindfed

Min kæreste og jeg tog til London i fem dage, da vores datter var præcis otte måneder. Hun var hos sine bedsteforældre, som hun elsker, og vi kom hjem til en glad, glad, glad pige. De havde bare hygget sig vildt meget. Jeg ved godt, at nogen børnekyndige fagpersoner fraråder det, og jeg overvejede også længe, men vi endte med at tage afsted og det er jeg rigtig glad for. Hun led ingen nød, der var ingen sure miner eller problemer med at hun tog afstand fra os, da vi kom hjem.

Det er bare vores erfaring - jeg synes, at du skal gøre det, du har det bedst med!

Anmeld Citér

21. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart - livet går ikke i stå fordi man får børn. Du er jo ikke væk 1 uge, så kan virkelig ikke forstå det. Afsted med dig og nydt et par dage væk fra dagligdagen.

Jeg ville nyde, at komme på weekenden - væk fra børn, mand og pligter. Det handler ikke om, at jeg ikke elsker dem, men det ville da være skønt med et par dage KUN FOR MIG

Anmeld Citér

21. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Vi har for et par år siden aftalt at give min kusine en weekend i London i konfirmationsgave, og hun bliver konfirmeret i år og der er bestilt rejse midt i juni afsted tidligt fredag morgen og kommer hjem søndag eftermiddag...hvor far så skal være alene med vores 2 piger...

den ene næsten 3 år og den anden 8 måneder...

da jeg i dag fortalte det til min mødregruppe blev de vildt forargede

den mindste er aldrig blevet ammet da det ikke var muligt (ja nu gætter i måske hvem jeg er men er anonym da jeg mistænker min kusine for at kigge med i kage gruppen her inde )

men ny tænker jeg at høre jer, hvad mener i om at mor tager til London på weekend 2 overnatninger væk fra baby på 8 måneder?

far er lige så stor del af al ting omkring baby og tager også nætter nogle weekender i forvejen

jeg kan ikke se der er noget problem i denne situation... det havde været noget andet hvis du ammede fuldt ud eller far ikke havde været en del af barnets liv...

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Helt klart - livet går ikke i stå fordi man får børn. Du er jo ikke væk 1 uge, så kan virkelig ikke forstå det. Afsted med dig og nydt et par dage væk fra dagligdagen.

Jeg ville nyde, at komme på weekenden - væk fra børn, mand og pligter. Det handler ikke om, at jeg ikke elsker dem, men det ville da være skønt med et par dage KUN FOR MIG

Ja lige netop et afbræk fra hverdagens trommerum

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym

Jeg ville synes en enkelt overnatning væk var helt fint, men en hel weekend er for længe for mit barn og jeg. Især i den alder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.