Hvad har jeres børn ødelagt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

SandraXOXO

sscm skriver:

Kanden til kaffe maskinen da hun ville lave morgen kaffe til os... Stakkels pige som bare var helt sønderknust... Hun har ikke rørt den siden....

Men er lidt rystet over hvor meget nogle i tråden har ødelagt og gentagende gange... Det undre mig om nogle børn bare får lov 

De færreste børn spørg om lov til at ødelægge ting. De gør det for det meste ved et uheld.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Elgaard73

Solcellelamper! Jeg ved ikke hvad der er med vores dreng (3,4 år) og så solcellelamper, men ødelægges skal de .

Og så har han smurt vores hund ind i min dyre ny indkøbte Christian Dior rynkecreme. Tror ikke at den hund får rynker lige med det samme.

Og så har han tabt sin far's skruemaskine, ned på vores trægulv, så der nu er et fint mærke at en skrue bits. Helt fint og stjerneformet, lige der hvor man ser det allermest.

Og så har han smadret den nederste rude i døren ind til vore fyrrum 2 gange . Nu sidder der en træplade i stedet.

Han har også lavet en bule i lågen til opvaskeren, men det var vores egen skyld, fordi at vi lod ham cykle i køkkenalrummet. Han havde lige fået cyklen i julegave og vejret udenfor var røv-elendigt.

Anmeld Citér

10. april 2015

Ciss

Pigen har ikke ødelagt så meget - ud over de sædvanlig småting, som at vælte en potteplante ned, så den knuser osv. Almindelige småuheld.

Drengen er langt mer impulsiv og hurtig, så der er der lidt mer på kontoen. Det som ærgrer mig mest er den store tegning han lavede på stuevæggen. Der er en slags strukturtapet på, og uanset hvor meget jeg kæmper, får jeg ikke den mørke farve ud af "sprækkerne". Vi bor til leje, så det er ikke en gang min væg..... Lige nu har jeg sat en kommode foran, men en eller anden gang må hele væggen males om.

På den mere charmerende konto: Jeg er alene med børnene. Vi havde glædet os til at have fri sammen i vinterferien. Så får jeg influenza og er VIRKELIG dårlig det meste af ugen. Da trådte de to små til og forsøgte at hjælpe mig. Den første dag, da jeg lå med høj feber og det hele, finder de ud af, at de skal vaske op for mig. Utrolig sødt og hjælpsomt - indtil de mister et tyndt glas, som selvfølgelig knuses ud over det meste af køkkengulvet, så da måtte jeg sjangle mig op alligevel for at ordne køkkenet. Men tanken var jo god...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.