Hvad har jeres børn ødelagt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Det dyreste? .... Øhm, et glas tror jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

charthys

mine to guldklumper hakkede lige i mit ynglings maleri af en dansk kunstner, da de var 3 og 4 år, - der var de MEGET billigt til salg

Anmeld Citér

6. april 2015

Bak

Smølfine123 skriver:

Jeg har en dejlig krudtugle på 16 mnd.

Han har i Påsken ødelagt en del af et hegn, ridset bilen med en gren og hældt en dyr creme på gulvet.

Han er bare hurtig og vi forøger hele tiden at holde øje.

Hvad er det dyreste/ dummeste jeres guldklumper har ødelagt/ smadret 

Jeg har en datter på 2,5 år. Hun har næsten lige spist min læbepomade... Det er vel også at ødelægge noget

Anmeld Citér

6. april 2015

SandraXOXO

Jeg tør ikke svare mine børn har smadret for flere tusind, eller, vores største datter har. Værst var det dog da den dengang 4 årige datter rev alle sider ud af samtlige børnebøger på børneværelset fordi hun var sur og ikke ville i seng. Dem havde både min mor og jeg passet rigtig godt på i Gud ved hvor mange år. 60 helt uvurderlige skønne børnebøger. Øv! Eller da hun gik på wc i 5 min som 5 årig og lige ødelage alt mit make up, creme og neglelakker. Eller de 5 tablets hun indtilvidere har smadret. Og sin fars mobil. Og naboens hegn. Og tre buskort. Og alle sine barbier. Og to penalhuse med indhold. Puhhh :/ 

Anmeld Citér

6. april 2015

Babilooo

SandraXOXO skriver:

Jeg tør ikke svare mine børn har smadret for flere tusind, eller, vores største datter har. Værst var det dog da den dengang 4 årige datter rev alle sider ud af samtlige børnebøger på børneværelset fordi hun var sur og ikke ville i seng. Dem havde både min mor og jeg passet rigtig godt på i Gud ved hvor mange år. 60 helt uvurderlige skønne børnebøger. Øv! Eller da hun gik på wc i 5 min som 5 årig og lige ødelage alt mit make up, creme og neglelakker. Eller de 5 tablets hun indtilvidere har smadret. Og sin fars mobil. Og naboens hegn. Og tre buskort. Og alle sine barbier. Og to penalhuse med indhold. Puhhh :/ 

Hold da op!!!

jeg føler mig helt forskånet med de "små" ulykker vi har haft  

Anmeld Citér

6. april 2015

Studerendemor

Smølfine123 skriver:

Jeg har en dejlig krudtugle på 16 mnd.

Han har i Påsken ødelagt en del af et hegn, ridset bilen med en gren og hældt en dyr creme på gulvet.

Han er bare hurtig og vi forøger hele tiden at holde øje.

Hvad er det dyreste/ dummeste jeres guldklumper har ødelagt/ smadret 

En halv dyr kjole, som jeg havde købt til min venindes bryllup. Jeg opdagede først, at der var tegnet med tusch i alle regnbuens farver over det hele, da jeg skulle til at tage den på 10 minutter før afgang til kirken. Jeg var ikke særlig festligt klædt på til den venindes bryllup, som mødte op til mit bryllup i pailletter fra top til tå. 

Anmeld Citér

6. april 2015

MysteriousAngel

Deres eget hår, tegnet på væggen samt gulv. Smadret døren op i væggen så der kom et fint hul. Et par mobiler. Glas/kopper/tallerkner. 

Anmeld Citér

6. april 2015

CaWi

Her er gået ud over to af mine telefoner. Den første fik han savlet/gumlet i, så noget af skærmens touch ikke virkede mere (han var ca 1/2 år gammel) 

Den anden valgte han at smide i en udendørs kloak rist, og selvom faderen fiskede den op og lagde den til tørre, fungerede den ikke mere.

Han kom hen til mig og sagde: hov, mors telefon. Ja hov min dreng!

Behøver jeg at sige at telefonen efterfølgende har været UDEN for hans rækkevidde 

Anmeld Citér

7. april 2015

MosterA

Vores på 3,5 år har tabt en tallerken han var ved at sætte i opvaskeren ellers har han kun "ødelagt" LEGO ��

Anmeld Citér

7. april 2015

Tdn1983

Den mindste skud på stammen er 3 år gammel. I decembers som jo ellers er dyr i sig selv tog han lige og smadret en tablet, en iPad og et par briller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.