Hvad har jeres børn ødelagt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.708 visninger
42 svar
22 synes godt om
6. april 2015

Babilooo

Jeg har en dejlig krudtugle på 16 mnd.

Han har i Påsken ødelagt en del af et hegn, ridset bilen med en gren og hældt en dyr creme på gulvet.

Han er bare hurtig og vi forøger hele tiden at holde øje.

Hvad er det dyreste/ dummeste jeres guldklumper har ødelagt/ smadret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

JH12

En iPad .. Hun var 2 år, og blev skide sur over noget i spillet ikke ville som hende.. Også kastet hun den ned i gulvet med al hendes kraft.. Og hele skærmen og inderskærmen gik i flere millioner dele ��

Anmeld Citér

6. april 2015

Carina:-)

Jeg tror jeg har været heldig - ingen af de 7 rollinger har ødelagt noget dyrt - Det har været et glas ,tallerken eller lign altså småting. 

Til gengæld havde en af drengene en  kammerat en overgang som jeg til sidst måtte sige ikke måtte komme her for han har ødelagt for mange penge . Blandt andet så tog han min dyre Zwilling kokkekniv og brugte den til at forsøge at save et jernrør over med. 

Topmålet var da han ødelagde en klapvogn med en saks og hans mor bare mente han var en rask dreng ...Så sagde jeg stop selv om jeg jo godt ved det ikke var drengen men nok nærmere hans mor der havde fejlet der .

Men nej mine har ( indtil videre) ikke ødelagt noget af stor betydning :) 

Anmeld Citér

6. april 2015

lineog4

Fjernbetjeninger (og jo det er helt bevidst jeg skriver i flertal). Især Dina elskede fjernbetjeninger og hun formåede at destruere er par stykker 

Ellers er det virkelig nede i småtingsafdelingen. Og de ved de har et ansvar for familiens ting uden de bliver hæmmede af ikke at måtte røre sig. Fx kender de min stofsaks og jeg kan have den stående fremme uden en af dem nogen sinde har taget den og klippet andet end stof.

Anmeld Citér

6. april 2015

Bshizzle

Kan ikke mindes mine børn har ødelagt noget...  Eller.... 

Min store dreng lavede en bule i hans Mormor's bil.. 

Han formåede osse at tegne med kuglepind på en Hvid sofa jeg faktisk havde solgt til dagen efter 

Kan ikke lige se hva den mindste på 3 år har ødelagt endnu... Hm... Det kommer nok 

Anmeld Citér

6. april 2015

Mettefpigen

Han har ikk ødelagt noget ☺

Anmeld Citér

6. april 2015

An&Jo

Her er det kun den store der har ødelagt noget dyrt heldigvis.. Han var på overnatning ved farmor og farfar, og der kastede han så med sten ved bilerne og endte med et kæmpe stenslag i bilruden.. Det er et par år siden og vi har først fået det afvide efter de solgte bilen.. Svigermor vidste heller ikke at det var barnet der havde gjort det, det var svigerfars lille hemmelighed fordi han vidst havde givet ham lov til at kaste med sten.. Han havde bare glemt at bilen nok kunne gå hen og blive ramt.. Ellers har vi vidst været forskånet for ødelagte ting..

Anmeld Citér

6. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Carina:-) skriver:

Jeg tror jeg har været heldig - ingen af de 7 rollinger har ødelagt noget dyrt - Det har været et glas ,tallerken eller lign altså småting. 

Til gengæld havde en af drengene en  kammerat en overgang som jeg til sidst måtte sige ikke måtte komme her for han har ødelagt for mange penge . Blandt andet så tog han min dyre Zwilling kokkekniv og brugte den til at forsøge at save et jernrør over med. 

Topmålet var da han ødelagde en klapvogn med en saks og hans mor bare mente han var en rask dreng ...Så sagde jeg stop selv om jeg jo godt ved det ikke var drengen men nok nærmere hans mor der havde fejlet der .

Men nej mine har ( indtil videre) ikke ødelagt noget af stor betydning :) 

Tog forældrene det virkelig så let? Woaw 

Tror jeg havde sendt dem en regning.

Anmeld Citér

6. april 2015

Carina:-)

EBK skriver:

Tog forældrene det virkelig så let? Woaw 

Tror jeg havde sendt dem en regning.

Forsøgte at snakke med moren .Men nej hun tog det meget let- 

Skal så siges at det er en ret ..hmm speciel familie og drengen kommer ikke fra det mest stabile hjem så at forsøge at få dem til at betale var dødsdømt fra starten :)

Anmeld Citér

6. april 2015

B&J

Ud over han har tabt et glas og da han ville tage ledningen ud af en iPad var den i to men det er vist småting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.