Hvad har jeres børn ødelagt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2015

modesty

Han har smadret en del glas og skåle. Tegnet lidt på nogle bogkasser i stuen. Ellers tror jeg faktisk ikke at han har ødelagt noget (han er 3,5).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

heaven

Lasse på 7 har aldrig ødelagt noget.......

han har en enkelt gang tegnet på en væg og noget, men det kom han selv til at gøre rent og så har han ikke gjort noget siden - men direkte ødelagt noget, det har han aldrig....

Anmeld Citér

6. april 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Et fad af mærket kongelig porcelæn hun var 15 mdr ��

Anmeld Citér

6. april 2015

hekran

Mormor og morfars krystalskål, som de havde fået i bryllupsgave. Farmors kongelige isbjørn. Vores bil fik et par ridser for to år siden. En Kähler vase......

Vi har fire børn og den ældste på 7 står for tre af de ovenstående 

Anmeld Citér

6. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Smølfine123 skriver:

Jeg har en dejlig krudtugle på 16 mnd.

Han har i Påsken ødelagt en del af et hegn, ridset bilen med en gren og hældt en dyr creme på gulvet.

Han er bare hurtig og vi forøger hele tiden at holde øje.

Hvad er det dyreste/ dummeste jeres guldklumper har ødelagt/ smadret 

Den mindste har ikke ødelagt noget. 

Bonus har lavet en del narrestreger som lille. F eks hældt saftevand i min bærbare, klistret vingummi og chokolade fast i vores nye lyse hjørnesofa som ikke kunne blive ren igen, malet på den nykalkede hvide facade, ødelagt eget og lillebrors legetøj osv. Hehe  

bliver spændene om den lille i maven bliver ligeså fræk, eller går i storebrors fodspor og undgår for mange ulykker!

Anmeld Citér

6. april 2015

Mama85

Den store intet, lillebror på halvandet år lidt porcelæn 

Anmeld Citér

6. april 2015

Clisolka

Det er ikke det helt vilde - i småtingsafdelingen (endnu) 

Bella har haft ødelagt et par fjernbetjeninger  I sidste uge råbte hun på mig, og der var hendes bord på værelset gået i stykker.. I må ikke spørge mig om hvordan, men det var flækket ved bordbenet  Hun siger selv at hun legede hule med sin dyne, men jeg tror den unge dame har siddet på det i stedet 

Anmeld Citér

6. april 2015

Anna2706

Vores dreng på halvandet år har ikke ødelagt så meget faktisk.  Her i påsken har han ødelagt min mobil, han skulle spille et spil på den og så skulle den da også lige kastes ned i bordet et par gange så skærmen flækkede.. Ny mobil til mor  Han har også pillet/revet en stor fin wallsticker ned som sad på hans væg, krøllede den helt sammen.. Den holdt kun 1 dag ha ha  Så er der jo et par glas han har smadret men det kommer vi voksne jo også selv til nogle gange..  Ellers har han ikke ødelagt noget andet, endnu!! 

Anmeld Citér

6. april 2015

Babilooo

Hyggeligt med alle jeres svar. Det er sjovt at få lidt indkig i andres liv 

var dog lidt chokeret over moderen som bare lader sin søn ødelægge..? Hvad i al verden..?!!!! Man må da tage ansvar.

Fortsat god påske

Anmeld Citér

6. april 2015

(august)

Vores tre har kun formået at ødelægge noget af deres ejet legetøj, men ellers ingen ting. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.