Hvad har jeres børn ødelagt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

Rockertand

3 børn + en bonus, der er aldrig ødelagt noget udover at der er røget nogle tallerkener og glas, når de skulle dække bord som 1,5 år, der har koordineringen været lidt usikker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Klumpe-dumpe

Min datter har hvis kun kommet til at ødelægge et par stk legetøj og tegne lidt på en væg. 

Men da hun var omkring 3 år smed hun vores termometer i skraldespanden. (Dette er en formodning, da det har været pist væk, siden) 

Anmeld Citér

7. april 2015

Fremad

Kanden til kaffe maskinen da hun ville lave morgen kaffe til os... Stakkels pige som bare var helt sønderknust... Hun har ikke rørt den siden....

Men er lidt rystet over hvor meget nogle i tråden har ødelagt og gentagende gange... Det undre mig om nogle børn bare får lov 

Anmeld Citér

7. april 2015

Michella2

Hvad har mine børn IKKE ødelagt ��

tegnet på vægge, (mange gange) tegnet med læbestift ud over hele sengen og også væggen, tegnet på gulvet, tegnet på sofaen, smadret utallige glas på gulvet fra bordet af ��  og så er der alle de andre småting i huset der følger med når man har børn �� heldigvis er det kun ting, og de kan erstattes. ☺️ Det kan mine dejlige unger ikke, så vi tager alt med er smil her ��☺️ 

Må hellere lige tilføje at tusser og diverse tegnegenstande efterhånden er forbudt i huset   

Anmeld Citér

7. april 2015

Tvillingemor80

Mine har mest ødelagt glas og skåle..

Men min ene datter kaldte stolt på sin far da hun var 3 (næsten 4) for at vise ham hun havde tegnet et STORT hjerte, med en skarp sten på siden af bilen ;)

Anmeld Citér

8. april 2015

Loa

SandraXOXO skriver:

Jeg tør ikke svare mine børn har smadret for flere tusind, eller, vores største datter har. Værst var det dog da den dengang 4 årige datter rev alle sider ud af samtlige børnebøger på børneværelset fordi hun var sur og ikke ville i seng. Dem havde både min mor og jeg passet rigtig godt på i Gud ved hvor mange år. 60 helt uvurderlige skønne børnebøger. Øv! Eller da hun gik på wc i 5 min som 5 årig og lige ødelage alt mit make up, creme og neglelakker. Eller de 5 tablets hun indtilvidere har smadret. Og sin fars mobil. Og naboens hegn. Og tre buskort. Og alle sine barbier. Og to penalhuse med indhold. Puhhh :/ 

5 tablets?!? 

Tror måske ikke jeg havde givet barnet flere efter de første 1-2 stykker

Anmeld Citér

8. april 2015

Patriark

Smølfine123 skriver:

Jeg har en dejlig krudtugle på 16 mnd.

Han har i Påsken ødelagt en del af et hegn, ridset bilen med en gren og hældt en dyr creme på gulvet.

Han er bare hurtig og vi forøger hele tiden at holde øje.

Hvad er det dyreste/ dummeste jeres guldklumper har ødelagt/ smadret 

Vores den ældste var, da han var små 2 år, stærkt medvirkende til at vores lejlighed brændte ned. Eller dvs. køkkenet nedbrændte og resten af lejligheden blev totalskadet pga. røg.

Oh Well....

Anmeld Citér

8. april 2015

Babilooo

Patriark skriver:

Vores den ældste var, da han var små 2 år, stærkt medvirkende til at vores lejlighed brændte ned. Eller dvs. køkkenet nedbrændte og resten af lejligheden blev totalskadet pga. røg.

Oh Well....

Wow... Just wow  

Anmeld Citér

8. april 2015

Troldemommi

Mine unger ødelagde tit min nattesøvn da de var babyer 

ellers har de vist bare smadret et par kopper og sådan noget 

Monica

Anmeld Citér

8. april 2015

SandraXOXO

Loa skriver:

5 tablets?!? 

Tror måske ikke jeg havde givet barnet flere efter de første 1-2 stykker

Nej vel men det ville gå ud over vores to andre børn der er knap så klodsede, men som også nyder at kunne spille eller se en film på tablet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.