Endelig ikke!
For jeg bryder mig faktisk ikke om det.
Jeg gider godt være med på små spørgsmål osv, fair nok. Men det er jo ikke så fedt at sidde og lege lægebrevkasse i sin fritid, og det er heller ikke så rart at komme med råd, når man ikke kender folk, da der jo er den mulighed, at man skyder totalt i blinde....
Men jo, små spørgsmål hvor vi alle sammen kan være med er hyggeligt nok. Men udredninger og analyser som normalt kræver en patientjournal eller et breddere kendskab til den generelle sygehistorie, vil jeg helst frabede mig :)
HADER det også i fritiden, når folk pludselig hiver op i blusen og jeg skal begynde at se på pletter og den slags. De havde også en ide med det nede på fritten på et tidspunkt, hvor de altid kom halende med en unge der var faldet, vredet rundt på foden osv og hvor jeg måtte bede dem om at lade være. Både fordi det sinkede mig og irriterede min unge, men også fordi forældrene pludselig begyndte at ringe og spørge om hint og did - oft på ret upassende tidspunkter, og om ting og sygdomme, der nok mere krævede en vagtlæge, skadestue eller egen læge.
Anmeld