Helene - om kramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, måske kan Kirle være vores egen testperson!! :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Kirle-vb

Nøj en uldsnor - det må jeg prøve hvis det kommer igen ;) Lyder som et skægt eksperiment.

Anmeld

27. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, ikke fordi jeg håber du får det igen, men det ville da være ret skægt at høre om uldsnoren virker i dit tilfælde!! :)

Anmeld

27. juni 2010

Laurie-vb

spøjst, ja.. gad vide hvordan min mor vil reagere, hvis jeg foreslå det til hende... måske er det derfor, det er bedst med uld undertøj?

Anmeld

30. august 2010

MIKMAR-vb

MIKMAR skrev:
Jeg har også D-vitamin mangel og B12, er heller ikke alkoholiker :) , men har haft og har stadigvæk nogle hæftige svimmelheds-anfald og generelt utilpas, har taget tilskud i 1½ md. nu, og har ikke oplevet de kramper I taler om. :) Jeg tager 2x25 micro gram D-vitamin og en B12 tablet, kan ikke huske målet. Skal tage det over sommeren og så checker lægen igen! Er der så nogen af jer som ved, om D-vitamin mangel kan give sår i hud og forlænge helingen, har haft nogle sår i over 4 mdr., især på armene og ryggen. :blink: .
Nu er mit D-vitamin kommet op på det, det skal være, 111, fra 23 på 3 mdr. - kan godt mærke forskel på balancen, ved stadigvæk ikke med B12, skal have ringet i morgen! Men mine sår heler stadigvæk ikke, så jeg har overvejet kraftigt, at få dem checket!!!

Anmeld

30. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det er nok bedst lige at få de sår tjekket, nogen gange må man ty til salve. Jeg har også et sår på næsen der ikke vil hele..... ;) Men godt D vitamin tallet er iorden! :) Mit er også godt igen. Og mine kramper er HELT forsvundet.

Anmeld

30. august 2010

MIKMAR-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja, det er nok bedst lige at få de sår tjekket, nogen gange må man ty til salve. Jeg har også et sår på næsen der ikke vil hele..... ;) Men godt D vitamin tallet er iorden! :) Mit er også godt igen. Og mine kramper er HELT forsvundet.
Underligt med det D-vitamin, men nu skal man vel holde lidt øje med det en gang hver 3. måned eller? Mht. sårene, så ikke nok med at de ikke vil gå væk, der kommer også nye til hver dag, ikke særlig store, men de svider :S Egen læge har tilbudt mig en henvisning, men føler at jeg render til alverdens undersøgelser i tide og utide :blink:, men nu må jeg vel komme afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.