Nemlig Kongster!!
Og den gang hele verden var i oprør over Muhammad tegningerne, så var Danmark næsten mere forfærdet over Arlas fremtid i mellemøsten!!
Mælk giver penge i kassen!!
Hvis danskerne ikke drak mælk ville det betyde et kæmpe uderskud, så der er gode penge i at reklamerer for det hele tiden.
½ L mælk om dagen, vil jeg også vurderer at kroppen NOGENLUNDE kan klare, for ellers går det direkte over i sundhedsskadeligt. Men der er vitterligt ingen grund til at svine sit tarmsystem til med mælk, det er simpelthen så ulækkert at ord ikke kan beskrive det.
Og det stikker mig i hjertet hver gang jeg ser børn sidde med et glas mælk, når man véd at et glas vand og en kalktablet er 1000 gange mere at foretrække.
Men Danmark er en mælkenation, og hvis du nævner bare LIDT om hvor skadeligt mælk er, så går rigtig mange mennesker FULDSTÆNDIGT i selvsving og kommer med fortællinger om at Far kan drikke 2 liter om dagen og er sund og frisk som en havørn, præcis på niveau med rygere, der altid kender en 85 årig der har røget 40 smøger hele sit liv.
Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen. Mælk burde forbydes!
Anmeld