Jeg synes det kræver en hel del at have tre børn - jeg har jo 2x3 børn, i det vi nærmest har fået børnene i kuld og med 10 års mellemrum så jeg således har 3 voksne børn, og 3 små børn på 4, 6 og 7 år...
Men for os har det været det rigtige, ellers havde vi heller ikke gjort det igen...
Meeeen, at have to børn på 4 og 5, og SÅ skulle have en nummer 3, det ville jeg nok ikke lige kunne overskue - der synes jeg så, personligt, at der er for mange år i mellem og at der ville være en form for uligevægt med tre børn på feks 4, 8 og 10 år. De ældste vil jo være på et helt andet niveau...mens du/i stadig skal skøjte rundt efter den mindste der stadig er i trodsalderen.
Jeg har med vilje valgt at få mine lynhurtigt efter hinanden, da det på sigt er 100 gange lettere med børn der følger hinanden udviklingsmæssigt - men det er omvendt måske også hårdere...
Og som andre er inde på, så skal man jo have overskud til 3 gange forældremøder, 3 gange ''sommerfester'' og 3 gange forskellige arrangementer, 3 gange lektielæsning - og plads til 3 børn med vidt forskelligt netværk med forskellige venner, og forskellige legeaftaler, og dertil kommer der et hav af fødselsdage på skolen osv...
Så jeg kan bestemt ikke sige det er nemt!!!
Men holdkæft hvor er det hyggeligt!
Anmeld