det 3. barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Sjovt som denne debat pludselig bliver aktuel. Min kære mand, som var SÅ sikker på vi ikke skulle have flere børn, er pludselig begyndt at sige at han synes vi skal have nr. 3. Her til aften har vi diskuteret navne!! Og jeg er i syv sind. Jeg var helt klar til at nyde mine store børn og ikke have baby-pjat mere, men nu begynder jeg at blive lidt blød.... åh what to do?
Uha, den er svær. I dit sted ville jeg nok mærke rigtigt godt efter den der 'blødhed' - men nu synes jeg jo også, tre børn er et rigtigt godt antal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, jeg er også tilhænger af alle gode gange 3! :)

Anmeld

12. juni 2010

kongster-vb

Nu begynder I ikke også! :-)

Anmeld

12. juni 2010

NikiFin-vb

kongster skrev:
åh what to do?
tænk ikke på det ellers bliver du blødere og blødere og komme til at lave en fejl til sidst ;)

Anmeld

12. juni 2010

kongster-vb

Ja.. eller en baby ;-)

Anmeld

12. juni 2010

Bellis-vb

kongster skrev:
Ja.. eller en baby ;-)
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, en baby ? :laugh: alle gode gange 3. (eller 4 eller 5 eller....) Ajj man må jo mærke efter, kunne man tænke sig en baby mere, eller er man glad, når man ser andre og tænker 'godt det ikke er mig'. Jeg er ved at forenes med tanke, om at jeg ikke skal have flere - og vil nu glæde mig til det næste, men jeg har også haft små børn altid, nærmest.

Anmeld

12. juni 2010

kongster-vb

Jeg vil gerne have en baby, men samtidig synes jeg vi har så travlt og så lidt overskud, at hvis vi virkelig mente at der var mere tid til børn, så skulle vi nok bruge det på dem vi allerede har. Jeg ved godt at man altid kan finde tiden til børn, men stadigvæk kan jeg ikke se at vi har brug for mere kaos i familien...

Anmeld

12. juni 2010

Bellis-vb

kongster skrev:
Jeg vil gerne have en baby, men samtidig synes jeg vi har så travlt og så lidt overskud, at hvis vi virkelig mente at der var mere tid til børn, så skulle vi nok bruge det på dem vi allerede har. Jeg ved godt at man altid kan finde tiden til børn, men stadigvæk kan jeg ikke se at vi har brug for mere kaos i familien...
Selvom lysten er der, skal overskuddet jo også være der. Og nogen gange må fornuften tale og nogen gange hjertet. Sålænge man er glad for beslutningen og den ikke nager.

Anmeld

13. juni 2010

Signe1704-vb

Jeg er enig med Bellis. Der er skal være en vis mængde lyst for at ofre det det nu 'koster' at have et barn mere, men er lysten der skal det hele nok gå. I virker jo som en ressourcestærk familie ;)

Anmeld

13. juni 2010

kongster-vb

Jo, mange tak. Desværre virker vi også som en kaos-agtig og stresset familie, så jeg er ikke helt sikker på at overskuddet er der. Og hvis jeg tvivler, så er lysten vel ikke stærk nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.