det 3. barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Spunk-vb

Jeg følger en regel når jeg køber tøj og sko: Hvis du er i tvivl, så betyder det nej. Tænker at denne regel må kunne overføres til andre af livets forhold, så måske skal du bare lade det simre lidt endnu, før du tager en beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg var i tvivl med min nummer 6. Men aldrig har jeg været lykkeligere for en beslutning! Men ok, der var graviditeten også allerede en realitet! Springet er noget større hvis man ikke er gravid og skal tage beslutningen. Mit motto er lige omvendt angående shopping. Er du i tvivl, så køb!, så kan du altid bytte senere.... Grunden til det motto er, at jeg rigtig ofte har været i tvivl og ikke har købt det, hvor efter jeg fortød det bitterligt og vendte tilbage for at købe det, hvor efter farven enten var røget, størrelsen pludselig var udsolgt ect... :ohmy: På hjemmefronten kan jeg meget bedre sidde med mit køb 'og føle efter' :laugh: :laugh:

Anmeld

13. juni 2010

Ajna-vb

Nu provokerer jeg dig måske Kongster, men måske er et barn mere lige nøjagtig dét, der kan få jer til at skrue ned for tempoet.... J.f. tråden andetsteds så tyder noget jo på, at I har for meget om ørerne af alt muligt andet end hvad I virkelig gerne vil. Personligt har jeg lært at sige langt mere fra efter vi har fået nr. 3.

Anmeld

13. juni 2010

kongster-vb

Jo, måske :-)

Anmeld

13. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Mit motto er lige omvendt angående shopping. Er du i tvivl, så køb!, så kan du altid bytte senere....
Tænk, hvis det var en mulighed med børnene - at bytte dem senere ;) Heldigvis tvivler jeg på, nogen mor seriøst ville ønske at bytte - og det uanset hvor umulige, ungerne er.

Anmeld

13. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Njaaa, det ville nok ikke være så godt! Men jeg udlåner dem gerne, også i længere perioder!!! :)

Anmeld

13. juni 2010

lib1982-vb

Hehe, hvis man kunne 'midlertidig tilbagelevere', tror jeg der ville være salg i det;) Meeen er jo ikke et hus man lejer med forkøbsret - og JEG ville i hvert fald ikke a med mine drenge igen!!!

Anmeld

13. juni 2010

als-vb

nej man bliver så fandens afhængig af de små øgler. Kongster op på hesten...så må vi se hvem der først kommer i mål ;) (er godt nok ikke nr 3 vi øver på bare nr. 2)

Anmeld

13. juni 2010

kongster-vb

Må nok lige vente til gemalen er hjemkommet fra Paris. Tror nok han foretrækker at være barnefaderen :-)

Anmeld

13. juni 2010

als-vb

kongster skrev:
Må nok lige vente til gemalen er hjemkommet fra Paris. Tror nok han foretrækker at være barnefaderen :-)
okay så, hvis det absolut er nød til at være sådan ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.