Regeringen fjerner gratis hjælp til barnløse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

NikiFin-vb

Signe1704 skrev:
Og så forstår jeg ikke hvorfor enlige kvinder godt kan adoptere, men enlige mænd ikke kan.
kom og se på min mand og du spørger aldrig igen :laugh: Og han er slet ikke nogen idiot, kan passe sig selv rigtig godt, har 2 høje uddannelser og er succesfuld og respekteret forretningsman. Han kan gøre alt bortset fra at passe børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Lars F-vb

Soap skrev:
Det er jeg klar over MEN det kunne jo være at det var som på andre afdelinger på sygehuse at når man fik medicin udleveret der så skulle man ikke betale for det da det jo er en behandling på et sygehus
Fair nok. Jeg reagerede bare på , at du skrev at man betaler AL medicinen selv. Det offentlige betaler det meste. Det gør de endda selvom man selv betaler for fertilitetsbehandling. Det er kun selve klinik-behandlingen man selv betaler; der er tilskud til medicinen.

Anmeld

27. maj 2010

kongster-vb

Der er da ikke en lov mod at enlige mænd adopterer, er der? Så vidt jeg kan se kan såvel mænd som kvinder være enelige adoptanter. At det så ikke er sådan i praksis, bl. a. fordi mange lande ikke vil levere børn til enlige adoptanter og slet ikke enlige mænd, er så en anden sag. Der er også lande, der ikke vil levere børn til homoseksuelle par. Så lovgivningen i Danmark er ikke det eneste der spiller ind, når folk vil adoptere.

Anmeld

27. maj 2010

Lars F-vb

Signe1704 skrev:
Og så forstår jeg ikke hvorfor enlige kvinder godt kan adoptere, men enlige mænd ikke kan.
Hvor har du fra, at det er sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.