hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Ja, det er det måske. Men det har det i hvert fald ikke været for mig.

Det er ofte det, eller noget lignende, der bliver skrevet når en debat er gået lidt i selvsving.

- Er udmærket godt klar at du ikke oplever det sådan, men for "læseren" så er der blevet kogt meget rundt i de samme argumenter (igen og igen og igen) fra begge sider af.

Det var ikke for at fjerne alvoren fra dig, ved godt at du skrev for at få hjælp, og ikke for at underholde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Det er ofte det, eller noget lignende, der bliver skrevet når en debat er gået lidt i selvsving.

- Er udmærket godt klar at du ikke oplever det sådan, men for "læseren" så er der blevet kogt meget rundt i de samme argumenter (igen og igen og igen) fra begge sider af.

Det var ikke for at fjerne alvoren fra dig, ved godt at du skrev for at få hjælp, og ikke for at underholde.

Godt nok har jeg skrevet det sammen igen og igen.   sry
Men fra nu af i debatter, vil jeg ikke gøre det samme igen, om det skulle være en lign. den her. Så vil jeg bare først høre jeres svar, meninger eller noget, så vil jeg ikke skrive igen før dagen efter, for så har jeg fået sovet på det, og tænkt mere.
Jeg føler mig som en idiot af det her

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Men fra nu af i debatter, vil jeg ikke gøre det samme igen, om det skulle være en lign. den her. Så vil jeg bare først høre jeres svar, meninger eller noget, så vil jeg ikke skrive igen før dagen efter, for så har jeg fået sovet på det, og tænkt mere.

Det skal du ikke, og der er ingen grund til at nedgøre dig selv.
Læs det jeg skrev - at det var fra begge parters side.

Jeg ville bare forklare min kommentar, thats it.

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Det skal du ikke, og der er ingen grund til at nedgøre dig selv.
Læs det jeg skrev - at det var fra begge parters side.

Jeg ville bare forklare min kommentar, thats it.

Men ja, der blev også skrevet ret meget det samme fra de andre side, såå  
Men nu hvor jeg har taget mig sammen, så vil jeg takke for at I fik mine tanker til at blive noget andet  

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

Anonym skriver:

Men ja, der blev også skrevet ret meget det samme fra de andre side, såå  
Men nu hvor jeg har taget mig sammen, så vil jeg takke for at I fik mine tanker til at blive noget andet  

Det glæder mig at læse ....hvis ikke bare det er sagt for at "behage" og glatte ud? Men jeg må gå ud fra at du mener dét du skriver. Og det er jo positivt, hvis denne debat har været en øjen-åbner for dig 

Jeg vil ønske dig al mulig held og lykke i dit liv fremover.

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Det glæder mig at læse ....hvis ikke bare det er sagt for at "behage" og glatte ud? Men jeg må gå ud fra at du mener dét du skriver. Og det er jo positivt, hvis denne debat har været en øjen-åbner for dig 

Jeg vil ønske dig al mulig held og lykke i dit liv fremover.

Jep jeg mener det

Anmeld

9. september 2009

Barbamama

Anonym skriver:

Det lyder som en rigtig god ide

Anmeld

9. september 2009

dorthemus

Dutte84 skriver:

Men det er underholdning for nogen mennesker herinde...

Det håber jeg sandelig ikke...jeg synes det er uendeligt trist!

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

dorthemus skriver:

Det håber jeg sandelig ikke...jeg synes det er uendeligt trist!

Der er nogen som ser det som underholdning... Jeg gør ikke...

Anmeld

16. september 2009

kiwilouise

Rosa skriver:

Jeg tror du ønsker dig et barn for at have noget glædeligt i dit liv som du kan kaste al din kærlighed på og se vokse sig sundt og stærkt. Jeg tror du har behov for at elske og blive elsket så betingelsesløst som kun et barn kan. Jeg tror du føler du har så meget kærlighed indeni dig at give til sådan en lille størrelse og jeg tror på at du oprigtigt vil gøre alt dit bedste for at det skal gå godt.

Jeg tror derimod også at barnet inderst inde vil blive et plaster på det store sår som er tabet af din far.

den rørte mig virkelig den der..
stod som 19 årig og gravid - alle sagde at jeg skulle vælge en abort men jeg nægtede.
idag står jeg som alenemor til tvillinger og skal gennemføre en uddannelse...
jeg har aldrig i mit liv prøvet noget så hårdt - jeg troede ikke dengang at det krævede så meget ansvar men levede i en drømmeverden hvor alle problemer nok skulle løse sig.

alle så ned på mig dengang pga den beslutning jeg tog. jeg har kæmpet en hård kamp for at mine børn skulle have så normal en opvækst som muligt (med det menes at jeg ikke har råd til så mange ting som jeg havde haft hvis jeg havde valgt en uddannelse først). jeg fortryder at jeg fik mine børn så tidligt men igen ville jeg aldrig nogensinde undvære dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.