NikiFin skrev:
Ja, han er dansker. Jeg ved faktisk ikke hvordan danskerne er, fordi min mand bland andre folk er helt anderledes mand og far. Så jeg ved ikke om de andre ikke er lige som ham :lol:
De to små banditer har hældt vand på min lille bærbar og den virker ikke længere. Samtidig har de ødelagt noget med fjernsynet. Det skete da jeg gik i seng sammen med dem fordi de lovede at sove hvis jeg ligger med dem. Men... jeg var næsten faldt i søvn da jeg hørte at de forlader værelset men jeg var for træt at stå op og troede at faren var hjemme. Da om halv time nåede jeg at stå op fandt dem lejende med vand og min laptop var midt i det hele. De ved godt at de ikke må lege med vand og præcis derfor har de gjort det. :skrap:
Hvad gøre I i sådan nogle situationer ?
Jeg synes det lyder til, at du har det rigtig svært, og at du ikke magter ret meget i din hverdag.
Noget af det du tidligere skrev - ikke at turde helt almindelige ting plus det, at du er fuldkommen udmattet hele tiden, minder om hvordan jeg har haft det engang.
Jeg orkede ikke engang at gå til læge, men fik mig til sidst taget sammen - det viste sig, at jeg havde en depression og samtidig led af panikangst-anfald.
Det var hårde ord, men samtidig befriende, for så var det jo ikke så mærkeligt, at jeg havde det svært...
Jeg siger ikke, at det samme gælder dig, men jeg kan genkende meget af det du skriver :dry:
Jeg vil råde dig til, at gå til din læge, og få en lang snak med ham/hende. Det skylder du dig selv og dine børn ;)
Hvis det er noget lignende, går det nemlig ikke bare væk en skønne dag.
Samtidig skal du få 'ryddet op' i de ting, børnede kan komme til skade ved eller ødelægge, hvis du igen skulle falde i søvn - bare for at passe ekstra på dem og jeres ting, for børn søger ofte 'det forbudte', når de ved, at der ikke er nogen der holder øje.
Anmeld