Jeg er enig med PhillipHobbs hele vejen, selvom jeg synes det er noget nær umuligt at leve efter!
Men det er da helt korrekt, at små fravalg i dagligdagen har en KÆMPE indvirkning på den samlede regning, og at små bevidste fravalg kan være det der gør at du undgår visse sygdomme senere i livet.
Vi er, uden at vide det, prop fyldte med kemikalier allesammen. Faktisk er vi SÅ kemiske, at man nu tænker på at fraråde amning af babyer (max 4-6 mdr!), fordi de direkte suger alle Mors kemikalier ind i deres rene system. Ammer man sin baby mere end 4-6 mdr er det direkte sundhedsskadeligt for barnet, som senere kan få kræft, dårlige sædceller/æggestokke mm.
Tallet for voksne der ikke kan få børn er eksploderet de senere år. Kræft er næsten blevet en folkesygdom. Psykiske sygdomme er eksploderet og aldrig er der tilkendt SÅ mange førtidspensioner til unge/ældre mennesker med psykiske sygdomme - kemikalier forstyrre jo også signalstofferne i hjernen, som så igen gør folk psykisk syge. ADHD/DAMP, Asperger syndrom, Autisme mm er også eksploderet indenfor de sidste 10 år.
Og lige i øjeblikket er man ved at få øjnene op for light produkterne, da nye undersøgelser tyder på, at 1 glas light sodavand om dagen får gravide til at føde tidligere (38% højere risiko), mener jeg det var.
Og en helt anden undersøgelse om light sodavand som er ved at blive lavet i USA tyder på, at light sodavand kan give ufødte børn harreskår, defekte kønsdele, klumpfod, hjertefejl og rygmarvsbrok hvis Moren drikker MERE end 1 glas om dagen - undersøgelsen er først færdig i 2015-2018!!
Og så er jeg tosset over at man i Danmark er dårlig til at mærke varerene - det er jo en jungle at handle ind, hvorfor jeg selv - og mange andre giver op!!!
Anmeld