Vind taske - Skal dit barn have cykelhjelm på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

ano-vb

min kæreste og jeg begyndte at kører med cykelhjelm da vi vidste at vi skulle være forældre. Så når den lille skal med på bagpå cyklen skal hun selvfølgelig have en cykelhjelm på. Jeg er kun glad for at der er kommet så mange flotte nye designs, så føler mig ikke helt som en påskekylling med en æggeskal på hovedet! :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

ano-vb

Nu har jeg cyklet i 8 måneder med min søn bagpå cyklen og han har altid hjelm på. Og skal altid have det. Vi har endnu ikke haft en "smutter", men tror vi ville trække hjem.

Anmeld

10. maj 2009

ano-vb

Min dreng og jeg har altid cykelhjelm på... Den hører sammen med cyklen;) Jeg har ikke prøvet en smutter og jeg ville nok trække. Jeg tror heller ikke min dreng ville acceptere en smutter:) -Han ville stensikkert være vild imod det.

Anmeld

10. maj 2009

MetteNB-vb

Jeg har det sådan, at begge drenge skal have hjelm på, når vi cykler - den ældste selv og lillebror bagpå min cykel. Måske en smule dobbeltmoralsk m tanke på, at jeg altid cykler uden....... Kan ikke rigtig forlige mig med selv at have hjelm på - tosset undskyldning, men sådan er det. Jeg vil dog forsøge at sikre, at ingen af drengene slår hovedet alvorligt i tilfælde af styrt. Der kan sagtens ske noget og det kan også gå galt m en hjeml på, men jeg har det nu bedst m at vide, at hjelmen tager det værste stød.

Anmeld

11. maj 2009

Tess80-vb

JA! Mit barn SKAL altid have cykelhjelm på, når han cykler, ruller eller skater! Og det er ligegyldigt om det er på den lille blå 3-hjuler, den store cykel eller skateboardet - ALTID! Der skal så lidt til, at skade sit hoved - det kan lige så godt ske hjemme i gården på 3-hjuleren, som det kan ude på den store vej blandt bilerne. Så ja, ALTID hjelm på når der køres.... Også nogle gange i bil :woohoo: Det sker at poden glemmer at tage hjelmen af i farten, og derfor sidder i autostolen med cykelhjelm på:blush: Så joker vi: "det er dælme farligt at køre med mor el. far!".... Men det er god stil: 2,3 el. 4 hjul = cykelhjelm.... :ska: Og er hjelmen glemt en dag, skal der trækkes...

Anmeld

11. maj 2009

ano-vb

Jeg er ikke begyndt at cykle med min søn endnu, men når den tid kommer, bliver det med hjelm på!!! Andet mener jeg er uansvarligt. Og nu, hvor der er så mange "smarte" designs, burde jeg nok også selv anskaffe mig en

Anmeld

12. maj 2009

ano-vb

helt klart cykelhjelm! det kan slet ikke komme på diskution det er muligt man stoler på egne evner men man kan aldrig forudse hvad andre i trafikken kan finde på og desuden kan man være uheldig og selv midste balancen. Jeg vil dog gerne sige at jeg tror jeg ved hvorfor nogle vælger hjelmen fra og det er simpelthen fordi dem der findes ikke er særligt velegnet til små børn som sidder i en højrygget cykelstol. Man burde opfinde en hjelm som har en form så den ikke falder frem hvergang barnet forsøger at lægge hovedet tilbage. Men lige meget hvad betyder min søn alt for mig og skulle der ske ham noget ville jeg aldrig tilgive mig selv.. så jeg siger Ja til cykelhjelm.

Anmeld

12. maj 2009

ano-vb

Selvfølgelig skal mine børn have cykelhjelm på og vi springer aldrig over, for hvilken rollemodel ville jeg så være. Hjelmen er blevet som en forlænget del af kroppen, cykel og hjelm hører sammen, den ene tager ikke afsted uden den anden.:P

Anmeld

14. maj 2009

ano-vb

Ja, selvfølgelig skal mine børn have cykelhjelm på og vi springer aldrig over, ellers hvordan kan jeg være en god rollemodel for hende?

Anmeld

14. maj 2009

ano-vb

Ja, selvfølgelig skal mine børn have cykelhjelm på og vi springer aldrig over, ellers hvordan kan jeg være en god rollemodel for hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.