Vil du tage en elsker hvis du "Måtte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

mariamiss6

Tynen skriver:

Ehm..
Tror da aldrig jeg har spurgt dig om lov, faktisk...

Hils Lars.. Den frække hankat

Griner, den er altså virkelig meget intern den der.... og vi andre står uforstående hen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

DK

Zafir skriver:

Vi har haft flere snakke vedr. åbent forhold.

Det er helt ude i hampen at medierne går så meget amok over det. Det er helt almindeligt at have et åbent forhold, som jeg har skrevet før, handler det kun om at have definerede regler, for hvad man må og ikke må. Så er der intet andet der er vigtigt.

Man kan SAGTENS være kærligheds monogam og have flere sexpartnere, hver for sig, eller sammen

Jeg er enig. For mig er kærlighed og elskov meget adskilt fra sex. Min mand er SLET ikke enig, og derfor er vi begge monogame.

Men hvis man måtte få en elsker, ville jeg sikkert have det! Helt sikkert ikke en "fast" en, nok mere sådan lidt sjov rundt omkring, af og til. Og ikke fordi min kæresteikke er nok. Det drejer sig slet ikke om det! Min kæreste kender mig ud og ind, og vi har fantastisk elskov. Elskov er bedre end sex. Men det betyder jo ikke, at jeg ikke ville vælge det af og til, hvis jeg havde mulighed for det. Det er ikke så vigtigt for mig, at jeg ville undvære min kæreste pga det. Derfor lever jeg også fint som monogam, og det er ikke noget jeg sådan tænker over.  Undtagen når i nu spørger så direkte herinde

Anmeld

7. september 2009

Isabeau

Dutte84 skriver:

Inspireret af aftensshowet og Joan Ørting

Ville du tage en elsker hvis det var ok i dit forhold?

Uddyb gerne hvis du vil/orker/tør

Min mand og jeg har tit snakket om det, og vi har givet hinanden lov til det. Nogle gange kan jeg ikke ikke give Palle, hvad han har brug for og omvendt.

I starten af graviditeten havde jeg overhovedet INGEN lyst - det var først engang henne i 5 mdr., jeg fik lidt lyst igen og nu i uge 37 kan jeg slet ikke styres  

Nu har manden så bare ikke den vilde lyst - han føler det er grænseoverskridende, når hun ligger derinde. Har ellers sagt til ham at hun er godt beskyttet og altså ikke får "Elvis" i hovedet  Vi har ikke gjort alvor af hinandens aftale/tilbud endnu, og kommer nok heller ikke til det, men vi stoler bare så meget på hinanden, og ved hvor vigtig sex er...

Sådan er vi bare

Anmeld

7. september 2009

sbs78

Nej tak ikke noget for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.