Vil du tage en elsker hvis du "Måtte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øhm.. NEJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Pige2009

Aldrig i livet! Vil ikke dele eller deles med nogen Der kan hurtigt komme følelser med i det.

Anmeld

2. september 2009

LouiseNielsen

Hvor er alle dem der stemmer ja??
Hvis man kan stemme ja til det, syntes jeg faktisk man bør stå ved det. For er det en klar aftale man har derhjemme, jamen så er det jo helt okay. Og hvorfor så ik stå ved det???

Jeg siger pænt nej tak til tilbudet om en elsker.... Jeg ville aldrig ku knalde andre end  min egen mand! Både pga min samvittighed, men også fordi jeg ik kan se nogen grund til det....

Vi har snakket om at prøve at få en mere med i sengen, enden pige eller fyr, men det er noget helt andet syntes jeg, for der kan vi begge se hva der sker....

Kram herfra

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Hvis man kan stemme ja til det, syntes jeg faktisk man bør stå ved det. For er det en klar aftale man har derhjemme, jamen så er det jo helt okay. Og hvorfor så ik stå ved det???

Jeg siger pænt nej tak til tilbudet om en elsker.... Jeg ville aldrig ku knalde andre end  min egen mand! Både pga min samvittighed, men også fordi jeg ik kan se nogen grund til det....

Vi har snakket om at prøve at få en mere med i sengen, enden pige eller fyr, men det er noget helt andet syntes jeg, for der kan vi begge se hva der sker....

Kram herfra

Har os undret mig over Ja'erne...
Men det er op til dem selv, dem der har svaret ja...

Anmeld

2. september 2009

Kaufie

Kunne det ikke tænkes at nogen af dem, der har stemt ja måske nok har lyst HVIS de "måtte" - men netop ikke har snakket med manden om dette eller fik NEJ?

Så kan jeg godt forstå de ikke lige har lyst til at fortælle om det.

Mette - som siger Nej Tak - har nok i min mand

Anmeld

2. september 2009

Slettet

Nej! Hvorfor skulle jeg dog det når jeg er velsignet med den bedste mand af dem alle??

Anmeld

2. september 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Kram herfra

Men det er vel ikke det spørgsmålet går på, om man har en aftale...men om man ville..om dem der ville vil jo logisk nok ikke stå frem, hvis man feks ser det-smiler- eller det er da min tanke.
Knus Eva..

Anmeld

2. september 2009

Tina2

Nej, det ville jeg ikke..... Synes der måtte være et eller andet galt, hvis jeg havde lyst til en anden end min mand...... Ham er jeg yderst tilfreds med

Anmeld

2. september 2009

Maise

Hvis man har lyst  til en anden end den man lever sammen med er der så ikke noget galt i forholdet ??

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi har haft flere snakke vedr. åbent forhold.

Det er helt ude i hampen at medierne går så meget amok over det. Det er helt almindeligt at have et åbent forhold, som jeg har skrevet før, handler det kun om at have definerede regler, for hvad man må og ikke må. Så er der intet andet der er vigtigt.

Man kan SAGTENS være kærligheds monogam og have flere sexpartnere, hver for sig, eller sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.