Vil du tage en elsker hvis du "Måtte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du tage en elsker hvis du "måtte"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.641 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Mira0911

Inspireret af aftensshowet og Joan Ørting

Ville du tage en elsker hvis det var ok i dit forhold?

Uddyb gerne hvis du vil/orker/tør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Glemte selv og svare...

Jeg har stemt nej.. Både jeg og kæresten er ikke interesseret i sådan noget...
Vi har kunne ikke forestille hinanden sammen med en anden...

Anmeld

1. september 2009

CarinaSB

Nej det ville jeg ikk .. Jeg har det godt med min kæreste .. Og ville aldrig kunne være sammen med en anden ..

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Klart højt og rungende NEJ her, har fuldt ud nok i min partner og ved at selv om det var tilladt kan der komme problemmer alt efter hvem man vælger mm. SÅ ville aldrig risikere det.

Anmeld

1. september 2009

oo

nej tak. jeg tror også det ville komme til at gøre rigtig rigtig ondt hvis Søren en dag spurgte om han måtte tage en elskerinde.

Anmeld

1. september 2009

LineD

Nope.
Har rigeligt i min egen mand, og der kommer aaaltid problemer ud af sådan noget, lige meget "hvor iorden" det er...

Anmeld

1. september 2009

Trolde_mor

Har stemt nej, selvom jeg fik lov ville jeg ikke være i stand til det, eller have lyst til det.
Bare det at en eks krammer mig hurtigt, giver mig dårlig samvittighed og jeg må betro mig til kæresten. Det at kysse en anden har jeg slet ikke lyst til, for ingen kysser som min dejlige kæreste...

Så nej, vil ikke kunne, og har heller ikke lyst...

Anmeld

1. september 2009

JustAnotherName

NEJ !!!

Han er min og jeg er hans!
Det er vi heldigvis begge meget enige om.

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Nej, havde jeg en mand hvor jeg havde lyst til en anden(s), brug for en anden(s) eller behov for en anden(s) så ville jeg da ikke gide manden...men være alene og have andres...griner

Det sjove er at jeg er alene og kan (som alle kvinder jo kan) få alt det diller jeg vil, men jeg gider bare ikke....det er ikke så interessant og så er de mænd jeg tænder på ikke dem der er flest af.

Knus Eva..,

Anmeld

1. september 2009

Miamaja

JA! Vi har en klar aftale herhjemme om at hvis Brad Pitt melder sig som min elsker, saa er det bare OK. Hmmm sikkert ikke de aller storste chancer for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.