Vil du tage en elsker hvis du "Måtte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Honningblomst

Det undrer mig så mange stemmer ja...hvis ikke man får tilfredsstillet sine behov hjemme, hvorfor så have en mand...kunne man så ikke lige så godt have ham som ven og så få diller andet sted.-..eller er det fordi man vil have lidt af hvert?
Der er nok ikke nogen der har sagt ja der vil svare, men pyt...og jeg tænker ikke på dem der har en fastaftale, for de knalder vel bare og svarer ikke på den her..
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Det undrer mig så mange stemmer ja...hvis ikke man får tilfredsstillet sine behov hjemme, hvorfor så have en mand...kunne man så ikke lige så godt have ham som ven og så få diller andet sted.-..eller er det fordi man vil have lidt af hvert?
Der er nok ikke nogen der har sagt ja der vil svare, men pyt...og jeg tænker ikke på dem der har en fastaftale, for de knalder vel bare og svarer ikke på den her..
Knus Eva.

Enig jeg ville heller ikke føle jeg var sammen med den rette hvis han ikke var nok

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Miamaja skriver:

JA! Vi har en klar aftale herhjemme om at hvis Brad Pitt melder sig som min elsker, saa er det bare OK. Hmmm sikkert ikke de aller storste chancer for det

Sådan er det med Mikkel Kessler herhjemme og Scarlett johanson for mandens vedkommende..

Anmeld

1. september 2009

bette

JustAnotherName skriver:

NEJ !!!

Han er min og jeg er hans!
Det er vi heldigvis begge meget enige om.

kunne ik være mere enig

Anmeld

1. september 2009

Rasmine

SKAL man have tilladelse til det da?

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Nogen skal - andre skal ikke...

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Mebach skriver:

Øh chok...???

Anmeld

1. september 2009

4xGreve

JustAnotherName skriver:

NEJ !!!

Han er min og jeg er hans!
Det er vi heldigvis begge meget enige om.

Samme her...!!!

Anmeld

1. september 2009

4xGreve

Eva skriver:

Knus Eva.

hehe

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Nej det kan jeg ikke se at jeg kunne have brug for, har  jo en at være sammen med. Og ville da heller aldrig kunne acceptere det hvis min kæreste mente han skulle have en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.