Vil du tage en elsker hvis du "Måtte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

MoarViborg

Nej nej nej!! Tror egentlig også jeg ville blive en lille smule ked af det hvis min kæreste rent faktisk "gav mig lov til" at tage en elsker, for i mine øjne er det et tegn på at han egentlig er ret ligeglad med hvad jeg laver! Jeg vil på ingen måde dele min kæreste med nogen anden kvinde, og håber da at han har det på samme måde med mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

karina1980

ja, da jeg er både til mænd og kvinder er der bare noget som han ikke kan give mig, men jeg har hellere ikke mere brug for det end at det kan undertrykkes så jeg kan "nøjes" med min mand, men jeg har som sådan faktisk lov, blot han dog ved det

Anmeld

1. september 2009

ønskebørn74

Nej tak er mit svar. Hvorfor låne en fuser... når jeg har en der lige ved hvor knapperne sidder...

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Inspireret af aftensshowet og Joan Ørting

Ville du tage en elsker hvis det var ok i dit forhold?

Uddyb gerne hvis du vil/orker/tør

Nej det ville jeg ikke, da jeg bliver fuldt tilfredsstillet af min mand, heldigvis Vi er gode til at fortælle hinanden,´hvad vi har lyst til og hvordan vi vil kærtegnes mv. Det er utrolig vigtigt for mig at vi kan snakke åbenlyst om sex, da sex betyder meget for mig

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

Trineviborg skriver:

Nej nej nej!! Tror egentlig også jeg ville blive en lille smule ked af det hvis min kæreste rent faktisk "gav mig lov til" at tage en elsker, for i mine øjne er det et tegn på at han egentlig er ret ligeglad med hvad jeg laver! Jeg vil på ingen måde dele min kæreste med nogen anden kvinde, og håber da at han har det på samme måde med mig!

HELT enig

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

ønskebarn74 skriver:

Nej tak er mit svar. Hvorfor låne en fuser... når jeg har en der lige ved hvor knapperne sidder...

GODT sagt

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Enig jeg ville heller ikke føle jeg var sammen med den rette hvis han ikke var nok

SÅ ENIG

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

JustAnotherName skriver:

NEJ !!!

Han er min og jeg er hans!
Det er vi heldigvis begge meget enige om.

det samme her

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

karina1980 skriver:

ja, da jeg er både til mænd og kvinder er der bare noget som han ikke kan give mig, men jeg har hellere ikke mere brug for det end at det kan undertrykkes så jeg kan "nøjes" med min mand, men jeg har som sådan faktisk lov, blot han dog ved det

Fint svar, det er jo også en helt anden situation så der kan jeg godt forstå det.

Anmeld

2. september 2009

Tynen

Mebach skriver:

SKAL man have tilladelse til det da?

Ehm..
Tror da aldrig jeg har spurgt dig om lov, faktisk...

Hils Lars.. Den frække hankat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.