Jj1709 skriver:
Jamen som det er, har de jo oplysninger i form af min sygemelding.. Min læge skrev deri hvad sygehuset havde skrevet, at jeg skulle være sygemeldt en månede grundet mit foster var dødt, og jeg skulle igennem en medicinsk abort..
jeg tænker bare, hvorfor ringer de ikke til lægen hvis de skal vide mere? Jeg synes det virker mystisk at JEG skal tage en kopi af min journal og aflevere på kommunen.. Jeg er nok ret følsom på det punkt, men jeg synes simpelthen ikke det kan passe at de har ret til min journal.. Min læge har jo skrevet hvad der er galt
Okay forstod bare på dit første indlæg at lægen ikke havde skrevet hvad grunden til sygemeldingen var, og det vil jeg da tro de skal vide for at kunne hjælpe bedst muligt.
Men har lægen oplyst det er grundet eftervirkninger psykisk af en ikke ønsket abort grundet fosterdød. Så kan jeg ikke forstå de skal have mere. Det er jo op til din læge og vurdere om du kan varetage dit studie. Og selvom om en sagsbehandler mener det kan man godt hvis aborten er sket inden den og den uge, så kan de vel ikke træffe den lægefaglige vurdering.
så har hun fået oplyst, ikke ønsket abort i den og den uge grundet forsterdød og ikke klar til at gentoptage studie, så burde det være nok
Anmeld
Citér