Jj1709 skriver:
Jamen ifølge hendes mail er det fordi hun ikke har ret Til at få det oplyst af min læge, og derfor vil hun have JEG skal gå på nettet og printe det ud fra min journal - og det vil jeg simpelthen ikke, da jeg synes det er SÅ grænse overskridende at en vildt fremmede person skal læse min journal med så personlige oplysninger..
Så hun prøver at snyde dig til det, hvis hun ved at hun ikke har ret til det fra lægen, hvorfor skal hun så have ret til at få det fra dig? Hvis din læge siger god for at du kan få de penge, så skal du vel også have dem, om hun ser noget eller ej. Hvis lægen har sygemeldt dig, er der jo nok en grund, og den grund behøver hun ikke vide, måske hvis du ikke havde det fra lægen, men når der sidder en læge og siger at du skal være sygemeldt en måned, så skal der ikke sidde en trunte og siger at du skal sende alt muligt.
Det er en måned, så må hun sku slappe af.
Men der er virkelig nogle inde på kommunen, der ikke tænker selv. Jeg fik taget mine feriepenge, dem havde hun da bare slettet, fordi at de jo blev modregnet min kh.. Øhh nej, de gjorde ikke. Fordi jeg var ikke på kh da jeg fik feriepenge.
Så bliv ved med at kæmp, stå fast, skriv, ring, mød op, det virkede for mig at blive ved at skrive(Sad i et andet land)
Anmeld
Citér