Babyklokke skriver:
Har du lyst til at forklare nærmere om din sag med feriepenge? Jeg er nemlig selv i 'problemer' ang feriepenge og kh. Og får noget forskelligt afvide hver gang..
Kun hvis du har lyst 
Jamen jeg havde fået feriepenge, havde været i praktik(det man kan være på når man er på kh), hvor jeg havde fået feriepengene(kom som en overraskelse for mig), jeg skulle så stoppe med kh i marts sidste år, da jeg skulle forlade Danmark. Så jeg gik ned og hun spurgte om jeg ville have feriepengene, så de blev modregnet kh eller jeg ville have dem efter jeg var stoppet på Kh, og jeg sagde at jeg gerne ville have dem efter.
Jeg skulle have dem 1.maj eller juni, og de gik så ikke ind, og jeg skrev ind, og så skrev den trunte tilbage at hun havde slettet dem, fordi de jo skulle modregnes min kh(ØHHH Nej..) Hun fik nogle mails tilbage, hvorfor jeg fortalte hvad jeg havde fået af vide og at jeg skulle have mine penge.. Jeg blev ved med at skrive til hende, hvor jeg sagde at hun tog fejl og at det var mine penge.. og til sidst fangede hun den, at hun havde lavet en fejl og jeg fik mine penge.
Men hvis man er på kh, vil feriepengene blive modregnet(hvad jeg fik af vide hver gang), men hvis man kan vente med at få feriepengene til man er færdig på kh, så skal man gøre det, for så mister man ikke nogen penge.
Håber det kan hjælpe dig.
Anmeld
Citér